تماس با ما خانه
RSS

make-up-2

با شیوه زندگی پرشتاب امروزی ، بسیاری از زنان می خواهند آرایش صورت آنها جلوه ای طبیعی داشته باشد که آسان و سریع بوده و در عین حال به اندازه کافی برای کار ویا در طول روز مناسب باشد . آرایش صورت طبیعی در واقع حاصل انتخاب رنگ صحیح و نحوه استفاده از آن است .

دستورالعمل آرایش طبیعی

داشتن یک آرایش طبیعی ساده است البته اگر تمرین کنید . دستورات زیر را برای دستیابی به آرایشی بی نقص دنبال کنید :

 ۱  با شستن صورت با یک پاک کننده خوب  شروع کنید

 ۲  برای پنهان کردن عیوب مثل لکه ها ، رگ های خونی و یا خال از کانسیلر با ته رنگ زرد استفاده کنید. کانسیلرشما باید یک درجه روشن تراز کرم پودر و مرطوب کننده رنگی شما باشد . نقاطی که دارای لکه است را پوشانده و با اسفنج آرایشی پخش کنید . برای سایه های دور چشم را فراموش نکنید .

 ۳  بهترین آرایش پایه را برای خود انتخاب کنید. برای داشتن طبیعی ترین چهره ، از یک مرطوب کننده رنگی پس از کانسیلر استفاده کرده و به آرامی با یک اسفنج آرایشی پخش کنید . اگر شما مایل به استفاده از کرم پودر برای پوشش اضافی هستید ، از یک لایه نازک استفاده کنید و با دقت آن را تا زیر خط فک خود پخش کنید .

 ۴  آرایش مینرال برای داشتن جلوه طبیعی فوق العاده است و به راحتی با استفاده از برس قابل استفاده است.

 ۵  برای یافتن رنگ مناسب برای پوستتان ، کرم پودرهای مختلف را امتحان کنید ، ساده ترین راه برای پیدا کردن کرم پودرمناسب برای پوست اینست که سه رنگ نزدیک به رنگ پوستتان را با هم روی گونه امتحان کنید . رنگی که به رنگ پوستتان نزدیک تر است را انتخاب کنید .

۶  برای آرایش چشم، به رنگ های طبیعی بچسبید .رنگ خاکستری مایل به قهوه ای، بژ، و یا صورتی تیره را برای سایه چشم و قهوه ای یا خاکستری را برای ریمل استفاده کنید . برای طبیعی تربودن از کشیدن خط چشم صرف نظر کنید . اگر می خواهید خط چشم بکشید از رنگ قهوه ای یا خاکستری به جای سیاه استفاده کنید .

۷  از برق لب استفاده کنید . برای داشتن لبی طبیعی از برق لب بی رنگ و یا صورتی کمرنگ استفاده کنید ، هر گونه خط لب را فراموش کنید .

 ۸  ترکیب کردن راز استفاده از رژگونه است. ازیک نوع کرمی یا کرم پودری استفاده کنید و با برس آرایش آن را پخش کنید. استفاده ازهر دو بسیار آسان است. در ماه های تابستان، شما می توانید از کمی برنزه کننده برای اضافه کردن رنگ بیشتر به صورت خود استفاده کنید. برای داشتن آرایشی طبیعی ،باید رنگ رژ گونه شما شبیه رنگ گونه هایتان بعد از یک تمرین ورزشی ملایم باشد .

 

راهنمایی های بیشترتوسط کارشناسان برای آرایشی کاملا طبیعی :

  • رنگ های ملایم و مات برای ایجاد یک چهره طبیعی مناسب است. رنگ رژگونه، سایه چشم و رژ لب را متناسب با پوستتان انتخاب کنید : رنگ های خنثی ، صورتی کمرنگ یا بژ انتخاب های خوبی هستند . یک گریمور حرفه ای می گوید :” رنگ های مختلف را امتحان کنید ، به خاطر داشته باشید که شما می خواهید اینطور به نظر برسد که آرایش ندارید “
  • همیشه آرایش چهره خود را در نور طبیعی بررسی کنید.
  • از برس های آرایش صورت با کیفیت استفاده کنید، و برای هر کدام از لوازم آرایشتان قلم موی مناسب داشته باشید .مثلا یک برس بزرگ و پفی برای رژ گونه ، یک برس بادامی شکل برای سایه چشم و یک برس نوک تیز برای خط چشم .
  • شما می توانید یک آرایش طبیعی و فوق العاده داشته باشید . با تمرین بیشتر، مردم ممکن است فکر کنند شما اصلاهیچ آرایشی ندارید .

چگونه آرایشمان را در تابستان تازه نگه داریم ؟

۱  در صورت امکان کرم پودر نزنید وبه جای آن از یک مرطوب کننده رنگی استفاده کنید. اگر کرم پودر لازم است، فقط درمرکز صورت استفاده کنید .

۲  سعی کنید در ماه های تابستان از یک کرم پودر بدون چربی(oil – free) استفاده کنید و یا کرم پودر روزمره خود را با یک مرطوب کننده بدون روغن رقیق کنید. این پوشش در هوای گرم بهتر عمل می کند.

۳  از پودرهای پوشاننده به جای پنکیک ، روی فونداسیون استفاده کنید . رژگونه پر رنگ نزنید .

۴  عرق و چربی جمع شده روی صورت را با کاغذهای خشک کن مخصوص صورت پاک کنید . می توانید از یک دستمال تمیز هم استفاده کنید ، آن را به آرامی روی صورت قرار دهید .

۵  به هم ریختگی آرایش زیر چشم و جمع شدن پودر را با یک پنبه پاک کنید. در برابر وسوسه تجدید کانسیلر مقاومت کنید مگر اینکه احساس کنید واقعا ضروری است.

۶  فقط پودر های پوشاننده باز را مجددا تکرار کنید . پودر فشرده یا پنکیک در برخورد با رطوبت ماسیده می شود .

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین