تماس با ما خانه
RSS

cheshm_nazdik_beham

 

معمولا خانم هایی که سنی از آنها گذشته است یا اشخاصی که به هر علتی چهره آنها دچار چین و چروک شده دانش کافی از اصول درست آرایش و چهره آرایی است.

سایه مناسب برای پلک های افتاده کدام رنگ است؟
افرادی که پلک آنها دچار کمی افتادگی شده بهتر است قسمت بیرونی چشم ها را آرایش کنند.
همچنین برای استفاده از خط چشم لازم است بدانند که مدل نازک می تواند انتخاب بهتری باشد. چون این افتادگی باعث پخش شدن مایع خط چشم شده و آرایش را خراب خواهد کرد پس بهتر است این افراد با داشتن چنین شرایطی، ترجیحا خط چشم را حذف کرده و یا آن را نازک بکشند و از خط چشم هایی که کمتر پخش میشوند استفاده نمایند.
در ضمن، سایه نخودی مایل به کرم باعث می شود که این افتادگی کمتر نمایان شود.
برای حالت دادن چشم ها، سایه های تیره مثل رنگ قهوه ای تیره یا دودی می تواند نتیجه خوبی داشته باشند.

در مورد چشم های ریز، بهتر است سایه را به صورت باریک و کشیده نزنید، زیرا چشم را کوچکتر از حد طبیعی خود نشان می دهد.

کدام رنگ کانسیلر مناسب تر است؟
خانم ها می دانند که برای پوشاندن تیرگی چشم ها بهتر است از کانسیلر استفاده کنند، اما اشتباه برخی از این افراد، در انتخاب رنگ کانسیلر است. این افراد فکر می کنند که هر چه رنگ کانسیلر روشن تر باشد، تاثیر بهتری در پوشاندن این تیرگی خواهد داشت. در صورتیکه  رنگ کانسیلری که یک یا دو درجه از رنگ پوست روشن تر باشد، تیرگی دور چشم را کمتر نشان می دهد و در غیر اینصورت، سفیدی طبیعی چشم ها را از حالت طبیعی خارج خواهد کرد.

در ضمن در هنگام زدن کرم پودر اول آن را در تمام نواحی سفت صورت مثل پیشانی، گونه ها و چانه، به صورت مورب  پخش کرده و در مرحله بعد برای یک دست کردن کرم پودر در همه جای صورت، باقیمانده کرم پودر روی قلم یا نوک انگشتان را به آرامی و ملایمت زیر چشم ها بمالید. فراموش نکنید که هرگز کرم پودر را به طور مستقیم بر روی چروک ها نمالید چرا که در بین چروک ها جمع شده و موجب می شود  این خطوط و چروک ها بیشتر به چشم بیایند.

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین