تماس با ما خانه
RSS




در جوامع امروزی که زندگی به سمت غذاهای فست فود رفته  و تعداد رستوران ها و فودکورت ها افزایش یافته حتما راه اندازی فست فود ایده ی مناسب و سودآوری خواهد بود.شما با جستجو در اینترنت می توانید مقالات و اطلاعات خوبی بدست آورید ولی همه ی اینها مطالب تئوری هستند که برای راه اندازی کسب و کار لازم است ولی کافی نیست. یعنی اگر تا به حال تجربه ای در این گونه کسب و کارها نداشته باشید، نمی توانید به راحتی مطالب تئوری را در پروژه ی عملی به کار بگیرید ولی با شرکت در دوره های آموزش فست فود شیرین بیان این امر بسیار آسان تر و بی نقص خواهد بود.در رابطه با آموزش فست فود می توان گقت در اکثر دوره های آموزشی، آموزش انواع پیتزاها، برگرها، ساندویچ های گرم و سرد، اسنک، استیک دونر، کلاب همراه با سس های مخصوص در نظر گرفته شده است. به هر میزان که در ابتدا بتوانید با دقت بیشتر و با اطلاعات کامل تری گام در این مسیر بگذارید، شانس راه اندازی فست فود موفق تری خواهید داشت.

در ابتدای این مسیر شما باید هدف اصلی خود را از تمایل به راه اندازی این کسب و کار مشخص نمایید چرا که این کار، کاری است که سختی و پیچیدگی های خودش را دارند و اگر از علاقه و اشتیاق کافی برای فعالیت در آن برخوردار نباشید؛ به طور قطع به مدت زمان طولانی در آن ماندگار نخواهید شد؛ پس فقط و فقط راه اندازی رستوران یا فست فود مهم نیست بلکه توانایی مدیریت صحیح و ماندگاری در این کسب و کار نیز اهمیت زیادی داشته و استعداد، علاقه، پشتکار و سرمایه ی کافی را می طلبد.
شما قصد دارید که این کسب و کار را هر چه سریع تر و با کیفیتی قابل توجه و رضایت بخش برای مشتریان آغاز نمایید، اما یکی از مهم ترین مواردی که باید حتما و حتما آن را بسنجید، رقابت موجود در بین سایر همکاران و بیزینس های هم صنف شما می باشد. قطعا تعدد و تنوع رستوران ها که امروزه بسیار به چشم می خورد، نباید باعث شود که شما فکر کنید در این بازار داغ جایگاهی نمی توانید داشته باشید؛ بلکه لازم است که از تمامی این موارد استفاده کنید و به این شلوغی های اطراف خود به چشم یک فرصت برای تکامل نگاه کنید. شما می توانید با مراجعه به آموزشگاه فست فود شیرین بیان و آشنایی با تمام فوت و فن ها کسب و کار ماندگارتری را راه اندازی کنید.

اصول راه اندازی فست فود

راه اندازی فست فود حرفه ای اصول و مراحل پیچیده ای دارد که هیچ گاه مطلق نیست , برای آشنایی عزیزان مختصرا به برخی از اصول پایه ای و ضروری راه اندازی رستوران و راه اندازی فست فود در زیر اشاره می کنیم :

۱) تعیین درجه کیفی و میزان سرمایه گذاری اولیه فست فود

۲) تعیین نوع فست فود

۳) تعیین نام فست فود و طراحی آرم و لوگو

۴) تهیه نقشه جانمایی ماشین آلات و اجزای دکوراسیون

۵) تهیه نقشه های برقکشی ، گاز کشی ، آب و فاضلاب و تهویه تخصصی فست فود

۶) تهیه و طراحی منوی غذایی فست فود

۷) طراحی دکوراسیون فست فود

۸) تهیه لیست ماشین آلات ، اجزای دکوراسیون و سایر تجهیزات فست فود

۹) تهیه لیست زمان بندی و هزینه های مالی مراحل تجهیز و دکور فست فود

۱۰) طراحی های گرافیکی فست فود

۱۱) نظارت بر اجرای مراحل تجهیز و دکور فست فود

۱۲) آموزش تخصصی فست فود

۱۳) آموزش مدیریت پرسنلی کیفی و مشتری مداری تخصصی فست فود

۱۴) آموزش مدیریت مالی و حسابداری تخصصی فست فود

۱۵) آموزش مدیریت بهداشتی و ایمنی تخصصی فست فود

۱۶) تامین و استخدام پرسنل فست فود

نتیجه گیری :

با توجه به تمامی بحث هایی که عنوان شد کاملا واضح است که راه اندازی رستوران و راه اندازی فست فود حرفه ای و مدیریت آن به شکلی که در اذهان عمومی به نظر می رسد آنچنان آسان و پیش پا افتاده نیست که بتوان تنها با مقداری سرمایه اولیه و یک مغازه قدم در این راه گذاشت . کاری بس تخصصی و حرفه ای بوده که نیاز به آموزش فست فود داشته و در صورتی که هر کدام از موارد ذکر شده درست و صحیح رعایت نشود هیچگاه نمی توان کار موفقی انجام داد و هرلحظه احتمال فروپاشی و اتلاف سرمایه و وقت وجود دارد. بنابراین منطقی است قبل از اقدام به راه اندازی رستوران و راه اندازی فست فود به آموزشگاه فست فود بروید.مطمئنا هزینه کلاس های فست فود و آموزشهای ضروری که پرداخت می شود بخش بسیار ناچیزی از ضرر و زیان های احتمالی است که در انجام غیراصولی این امر ممکن است رخ دهد.

آموزشگاه آشپزی شیرین بیان با مدیریت خانم حسینی  مدرس سازمان صداوسیما و کارشناس داور بین المللی صنایع غذائی مفتخر است تمامی دوره های آموزشی فوق را  با تیم حرفه ای خود برگزار کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره “۰۲۱٢٢١٣۰٩٣۵ ” تماس حاصل فرمائید و یا به سایت شیرین بیان مراجعه نمائید.    ) ساعت پاسخگویی از ٩  الی ٢٢)

منبع : http://www.shirin-bayan.com

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین