تماس با ما خانه
RSS

1363839641

 

 

سیاهی دور چشم یکی موانع زیبا به نظر رسیدن چهره شما هستند. در زندگی مدرن امروز کرم های زیادی برای درمان آنها وجود دارد که اغلب پر هزینه نیز می باشند. ما در اینجا چند روش درمان ساده و موثر خانگی را توضیح می دهیم.

از علت های اصلی وجود سیاهی دور چشم کم خوابی ، افزایش استرس، رژیم غذایی نامناسب و یا عوارض برخی داروها می توان نام برد. پس علاوه بر درمان موضعی شما باید عادات خوابیدنتان را نیز اصلاح کنید تا به طور کامل از شر سیاهی دور چشم خلاص شوید.

در اینجا با مواد ساده خانگی چند راه درمان به شما پیشنهاد می دهیم.

از آب خیار استفاده کنید

این یکی از روش های تضمین شده برای رفع سیاهی دور چشم  و همچنین پف دور چشم می باشد . بسیاری از متخصصان پوست و زیبایی هم این روش را سریعترین و بهترین روش برای رفع سیاهی دور چشم می دانند.

از برگ نعنا استفاده کنید

برای سلامت و تازگی برگ های نعنا بهترین گزینه هستند. برگ ها را خرد کنید و دور چشم خود بمالید.  حدود ۲۰ دقیقه در حالت آرام و  ریلکس بمانید و سپس صورت خود را بشورید. خودتان تفاوتش را خواهید دید. مراقب باشید داخل چشم نرود.

از آب گوجه فرنگی و لیمو استفاده کنید

یک قاشق چایخوری آب گوجه فرنگی را با نصف قاشق چایخوری آب لیمو مخلوط کنید و آن را دور چشمتان بمالید و مدتی بگذارید بماند سپس صورتتان را با آب سرد بشویید . این به کم کردن سیاهی دور چشم کمک می کند.مراقب باشید داخل چشم نرود.

از گلاب استفاده کنید

گلاب همیشه برای درمان چشم و پاک کننده مناسب صورت پیشنهاد می شود. یک پارچه کتان را در گلاب فرو کنید و ده دقیقه روی چشم بگذارید. از گلاب به عنوان پاک کننده خوب صورت هم می توانید استفاده کنید.

علاوه بر درمان های فوق شما باید کمی هم سبک زندگیتان را تغییر دهید. غذاهای سالم بخورید مانند میوه، آببنوشید ، به اندازه کافی بخوابید. ورزش کنید بخصوص یوگا.

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین