تماس با ما خانه
RSS

پنجره های آشپزخانه دریچه هایی هستند که در طول روز در حین فعالیت های مداوم ما در این فضا نور کافی را به درون آشپزخانه می آورند. اگر پنجره آشپزخانه شما طرحی شکیل دارد نیازی به استفاده از پرده نیست، اما اگر فضای آشپزخانه از بیرون دیده می شود یا نور وارد شده شما را آزار می دهد می توانید از پرده استفاده کنید. بنابراین قبل از خرید پرده آشپزخانه این مطلب را بخوانید.

 

  hou10709

برای آشپزخانه های کوچک از پرده های نازک با رنگ روشن استفاده کنید

اگر آشپزخانه شما کوچک است و نور کافی برای ورود به آشپزخانه در روز وجود ندارد، شما می توانید از پرده های نازک با رنگ های روشن استفاده کنید. در این آشپزخانه به دلیل کوچک بودن پنجره طراحان رنگ سفید را برای پرده آشپزخانه در نظر گرفته اند.

 

پوشش دیوار آشپزخانه و پرده برعکس هم باشند
اگر پوشش دیوارها طرح دارد انتخاب پرده ساده مناسب تر خواهد بود و بر عکس اگر دیوارها ساده و بدون طرح است پرده طرح دار انتخاب مناسب تری است.

 

در آشپزخانه برای اینکه فضای کمی را اشغال کند از پرده های بالا رونده استفاده کنید
می توانید در آشپزخانه خود از پرده های بالا رونده استفاده کنید. زیرا فضای کمی را اشغال می کند و به هنگام آشپزی خطر شعله ورشدن را به حد کمی می رساند.

 

  استفاده از پرده های کرکره ای و شیاردار در آشپزخانه، باعث تجمع چربی در پرده ها می شودسعی کنید از پرده های کرکره ای یا شیاردار استفاده نکنید، زیرا تجمع چربی در این نوع پرده ها زیاد می باشد.

 

 

برای پرده آشپزخانه، از رنگ های گرم استفاده کنید
نقش رنگ پرده در دکوراسیون داخلی آشپزخانه را فراموش نکنید. در انتخاب رنگ پرده ها دقت کنید. رنگ های گرم مانند قرمز، زرد و نارنجی به صورت ملایم اشتها آور است. استفاده از رنگ هایی که با غذا هماهنگ هستند به آشپزخانه فضایی دلنشین می دهد و باعث میشود غذاها سالم و طبیعی به نظر برسند. از رنگ های کمرنگ برای آشپزخانه بپرهیزید. زیرا باعث ایجاد بیماری و ناخوشی می شوند.

 

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین