تماس با ما خانه
RSS

خوشبو کردن خانه و از بین بردن بوی نامطبوع در قسمت های مختلف خانه یکی از ترفندهای مهم خانه داری است که هر خانم کدبانویی باید بداند. از این ۱۰ روش استفاده کنید و خانه تان را خوشبو کنید.

گیره‌ای بر بینی خود گذاشته و این ۱۰ روش را برای از بین بردن بوهای نامطبوع از گوشه و کنار خانه‌ی خود امتحان کنید.

hou13545

چای سبز برای رفع بوی نامطبوع گربه
چای سبز خشک برای کاهش بوی ناخوشایندی که از گربه‌ها به جا می‌ماند مانند جادو عمل می‌کنند. چند عدد کیسه تهیه کرده و مقداری از این چای را درون آن بریزید. آنگاه این کیسه‌ها را در جای جای خانه‌ خود به خصوص اتاق خواب بگذارید.

چای سبز خشک برای کاهش بوی ناخوشایندی که از گربه‌ها به جا می‌ماند مانند جادو عمل می‌کنند

جداسازی زباله برای از بین بردن بوی بد زباله
زباله‌های خیس همان طور که انتظار می‌رود بوی تهوع آوری دارند. بهترین روش، جداسازی زباله های خشک و تر هستند. در درون کف سطل زباله تان یک یا دو عدد مقوا ضخیم پهن کنید و سپس کیسه زباله را روی آن بگذارید. دلیل این کار این است که این مقوا باعث جذب کردن آب زباله های خیس شده و بوی نامطبوع را کمتر می کنند.

نصف لیوان سرکه سیب را به درون لوله‌های خانه‌ بریزید و همه‌ی بوهای ناخوشایند را از بین ببرید

سرکه‌ سیب برای فاضلاب
فاضلاب و لوله کشی‌ تنها چیزهایی نیستند که سرکه‌ سیب بر روی آن معجزه می‌کند. این محلول همچنین بوی نامطبوعی که از سیستم‌های چرک و گندآب متساعد می‌شود را هم برطرف می‌کند. نصف لیوان از این سرکه را به درون لوله‌های خانه‌ی خود بریزید و همه‌ی بوهای ناخوشایند را از بین ببرید.

برای از بین بردن بوی فریزر توپ نخی را آغشته به وانیل کنید و آن را درون فضای فریزر خود بگردانید

وانیل برای از بین بردن بوی فریزر
روشی جالب برای برطرف سازی بوی نامطبوع از فریزر شما وجود دارد. یک توپ نخی را به وانیل آغشته کرده و آن را در درون فضای فریزر خود بگردانید. بوی بستنی تازه به سرعت جایگزین بوی نامطبوع باقی مانده‌ گوشت می‌شود.

زباله‌های خیس بوی تهوع آوری دارند، بهترین روش، جداسازی زباله های خشک و تر هستند

لیمو برای از بین بردن بوی بد سینک ظرفشویی
برای از بین بردن بوی بد سینک ظرفشویی، آن را با دو فنجان آب لیمو خیس کنید. لوله‌های تمیز و خوشبو باعث می‌شوند شستن ظروف ایجاد بوی کمتری داشته باشد.

برای از بین بردن بوی بد سینک، آن را با دو فنجان آبلیمو خیس کنید

پودر قهوه برای از بین بردن بوی بد یخچال
اگر یخچال شما بوی بدی می‌دهد، درون یک نایلون مقداری پودر قهوه ریخته و آن را در داخل یخچال قرار دهید. قدرت بوی این محصول بر بوی چیزهایی مثل ماهی، پنیر و دیگر موادی که بوی زننده دارند غلبه می‌کند.

اگر یخچال شما بوی بد می‌دهد، درون یک نایلون پودر قهوه ریخته و آن را داخل یخچال قرار بدهید

جوش شیرین برای کفش کتانی
کفش‌های کتانی خود را به خاطر بوی بدی که ایجاد می‌کنند و باعث فرار افراد می‌شوند دور نیندازید. جوش شیرین را به مدت یک شب در هر کفش بریزید. هنگام صبح، پودر را از درون کفش خارج کرده و متوجه خواهید شد که بوی تعفن از بین رفته است.

برای از بین بردن بوی بد کفش ها، یک شب جوش شیرین درون کفش ها بریزید و صبح خالی کنید

نمک و دارچین برای پاک کردن سر ریزهای گاز
دفعه‌ بعدی که سوپ یا تاس کباب شما روی گاز سر رفت، مقداری نمک یا دارچین در حین داغ بودن به آن اضافه کنید. بعد از این که خشک شد، باقی مانده‌ آن را پاک کنید. این کار به شما کمک می کند بوی بد گاز هم از بین برود.

وقتی غذا روی گاز سر رفت، مقداری نمک یا دارچین در حین داغ بودن به آن اضافه کنید

گیاهان خانگی برای خوشبو کردن اتاق‌ها
هنگامی که بوهای نامطبوع را برطرف کردید، زمان آن است که فضای خانه‌ خود را با بوی خوش گیاهان خانگی معطر کنید. شمعدانی‌های معطر و یاسمن‌های عربی دو گل مختلفی هستند که عطر خوشایند آن‌ها برای محیط منزل توصیه می‌شود.

شمعدانی‌ و یاسمن‌ عربی دو گلی هستند که عطر خوشایند آنها برای محیط منزل توصیه می‌شود

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین