تماس با ما خانه
RSS

صورت های لاغر و فرورفته جذابیت چندانی ندارند به همین دلیل نیز بسیاری از زنان به دنبال راههایی برای پرتر و چاق تر نشان دادن صورت خود هستند که در این مورد راه های مختلفی پیش روی آنهاست .

ar4-6609

در این مطلب از ایران مادام ۱۴ نکته بسیار مفید آرایشی برای پرتر نشان دادن صورت بیان میکنیم ، نکته های آرایشی کاربردی برای چاق نشان دادن صورت .

معمولا نواحی سایه‌ دار و تیره صورت را لاغرتر و گودتر نشان می‌دهند ، پس خانم‌هایی که صورت لاغری دارند، باید تا جای ممکن صورتشان را باز و روشن نشان دهند تا پرتر به نظر برسند.

نکته های آرایشی مفید برای چاق نشان دادن صورت :
۱ – رنگ کرم پودر باید دو درجه از رنگ پوست روشن‌تر باشد.

۲ – مدل ابروها باید پهن، بلند، صاف و گوشه آن کمی متمایل به بالا باشد.

۳ – خط چشم‌ها نباید خیلی به سمت بالا باشند بلکه باید به دو طرف صورت مایل شوند.

۴ – ریمل به تنهایی کافی نیست. باید از مژه مصنوعی استفاده شود چون در زیبایی این نوع چهره خیلی موثر است.

۵ رنگ رژلب و سایه باید خیلی روشن باشد.

افراد با صورتهای لاغر تا جای ممکن صورتشان را باز و روشن نشان دهند تا پرتر به نظر برسند

۶ – برای زدن رژ گونه بهتر است حالت خنده به چهره داده و بعد کمی زیر برآمدگی حاصل از خندیدن را با برسی پهن به دو طرف صورت به‌خصوص سمت گوش‌ها رژگونه زد تا گونه‌ها برجسته و صورت پرتر دیده شود.

۷ – مدل موها برای صورت‌های لاغر باید باز و شلوغ باشد و هرگز نباید موها را بالا بست. برس زدن مو به بیرون باعث زیبایی این چهره می‌شود. آرایش مو در قسمت بالای سر تا بالای گوش‌ها صورت و گردن را بزرگ نشان می‌دهد.

۸ – ابروهای پهن و کمی کوتاه، صورت را چاق‌تر نشان می‌دهد.

۹ – اگر دوست داشته باشید، می‌توانید همزمان از خط‌ چشم و ریمل برای آرایش چشم‌ها استفاده کنید تا چشم‌هایتان قدری درشت‌تر و در نهایت صورتتان پرتر به نظر بیاید.

۱۰ – تیره کردن داخل چشم با مداد یا سرمه، چشم‌ها را ریز و ترکیب صورت را لاغر نشان می‌دهد.

۱۱ – استفاده از کرم‌پودر، پنکیک یا رژگونه‌های تیره، سن شما را بیشتر و صورتتان را لاغرتر از چیزی که است، نشان می‌دهد و شفافیت چهره‌تان را هم از بین می‌برد.

۱۲ – سیاه شدن دور چشم‌ها و روی گونه‌ها، یکی از مشکلاتی است که معمولا با بالا رفتن سن به سراغ افراد می‌آید و چهره آنها را لاغرتر نشان می‌دهد. شما می‌توانید برای رفع این مشکل، پس از اتمام آرایش‌، کمی کرم‌ پودر براق و روشن را با انگشت سبابه، به آرامی دور چشم‌ها، زیر استخوان ابرو و روی گونه‌هایتان بزنید.

۱۳ – معمولا آرایش به خوبی روی پوست‌های خشک نمی‌نشیند و با نمایان شدن چروک‌ها، صورت هم لاغرتر نشان داده می‌شود پس اگر پوستتان خشک است، باید پیش از آرایش حتما از مرطوب‌کننده‌های با پایه چربی کمک بگیرید.

۱۴ – خط لبی کمی تیره‌تر از رژ‌لبتان بکشید. به این ترتیب، لب‌های شما کمی حجیم‌تر و صورتتان هم کمی پرتر نشان داده خواهد شد.

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین