تماس با ما خانه
RSS
جهت نمایش تصاویر در اندازه واقعی ، روی آنها کلیک کنید!

پنج ایده برای پوشیدن پلیور صورتی در فصل پاییز

فصل پاییز فصل پوشیدن لباس های گرم، پلیورهای پشمی و بافت های متنوع است. فصلی که می توان لباس های متنوع و رنگی زیادی را همراه با کت های بلند یا بدون آنها پوشید. اما شاید در این فصل بیشتر به دنبال لباس هایی با رنگ های پاییزی باشیم، رنگ هایی نظیر نارنجی، قهوه ای یا خردلی شاید رنگ هایی باشند که بیشتر در این فصل استفاده می کنیم، اما پلیور صورتی این روزها بسیار مد هستند، هرچند شاید صورتی رنگ پاییزی به نظر نرسد.

صورتی رنگیست که بیشتر ما را یاد فصل بهار می اندازد، فصل بازشدن شکوفه های گیلاس که به این رنگ هستند، اما نگران نباشید چرا که این رنگ می تواند زیبایی خود را در فصل سرد پاییز نیز حفظ کند و به همان اندازه که در فصل بهار زیباست در پاییز نیز زیبا باشد.

ما در این مطلب به شما ۵ ایده برای پوشیدن پلیور صورتی برای فصل پاییز می دهیم.

پلیور صورتی را همراه با شلوار راسته و کفش اسپورت ( اسنیکرز) سفید بپوشید

این ترکیب یکی از معمول ترین و ساده ترین حالاتی است که می توانید پلیور صورتی را در این فصل بپوشید اما در عین سادگی بسیار دلنشین و مدرن نیز می باشد. شلوار راسه از آن دست شلوارهایی است که همیشه مد می ماند. رنگ های آرام و ملایمی که در این ترکیب به کار می رود باعث می شود بسیار ریلکس به نظر برسید.

رنگ صورتی می تواند زیبایی خود را در فصل سرد پاییز نیز حفظ کند

پلیور گشاد را با یک کیف کج بپوشید

پلیورهای گشاد برای تمامی اندام ها مناسب هستند چرا که باعث می شوند باریک تر و زنانه تر دیده شوید. اما این پلیورها از آنجایی که گشاد هستند اندام شما را به خوبی نشان نمی دهند و ممکن است در برخی موارد باعث شوند چاق به نظر برسید. برای اینکه کاری کنید این پلیورها هم زیبایی گشاد بودنشان را داشته باشند هم اندام شما را از آنچه هستید چاق تر نشان ندهند می توانید از کیف های کج گردنی کوچک استفاده کنید. کیف های کوچکی که زنجیر دارند این روزها مد هستند.

رنگ صورتی می تواند زیبایی خود را در فصل سرد پاییز نیز حفظ کند

از اینکه تماما صورتی بپوشید نترسید

شاید برخی به شما بگویند پوشیدن لباسی که تماما صورتی است فقط برای فصل بهار امکان پذیر است. اما ما به شما می گوییم که این اشتباه است. هیچ ایرادی ندارد در فصل پاییز از رنگ های مختلف صورتی برای لباس هایتان استفاده کنید بخصوص اگر یکی از آنها پلیورتان باشد. شما می توانید پلیور صورتی را با شلوار یا دامنی با همین طیف رنگ بپوشید ولی این را به یاد داشته باشید که خیلی یکدست نپوشید و سعی کنید حداقل یکی از رنگ های صورتی که به تن می کنید مناسب فصل پاییز باشد. از پارچه های طرح دار می توانید کمک بگیرید.

رنگ صورتی می تواند زیبایی خود را در فصل سرد پاییز نیز حفظ کند

رنگ های قهوه ای و قرمز کمرنگ در کنار رنگ صورتی زیبا می شوند

رنگ های قهوه ای تیره همانند فندقی و قرمز کمرنگ نظیر رنگ رز در کنار انواع پلیورهای صورتی زیبا و مناسب فصل پاییز خواهند بود. این رنگ ها مکمل رنگ صورتی هستند و ترکیبی گرم ایجاد می کنند. می توانید برای شیک تر شدن کمی از رنگ های طلایی و برنز نیز استفاده کنید.

رنگ صورتی می تواند زیبایی خود را در فصل سرد پاییز نیز حفظ کند

از اینکه از رنگ های پررنگ تر یا جیغ تر صورتی استفاده کنید نترسید

صورتی چرک و صورتی کمرنگ تنها رنگ هایی نیستند که شما می توانید در این فصل تن کنید. شاید فکر کنید رنگ های پاستلی همانند صورتی پررنگ و جیغ ممکن است مناسب این فصل نباشند، اما شما می توانید همچنان رنگ هایی از صورتی را انتخاب کنید که پررنگ تر و درخشان تر هستند.

رنگ صورتی می تواند زیبایی خود را در فصل سرد پاییز نیز حفظ کند

منبع : banooyeshahr.com

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین