تماس با ما خانه
RSS

Turquoise gel being poured

دستور العمل های زیر تست شده و ثابت شده است که به خوبی محصولات مراقبت از مویی که از بیرون می خرید عمل می کنند البته ، از آنجایی که آنها حاوی مواد طبیعی در ترکیب خود هستند، در دراز مدت برای مو بسیار بهتر خواهند بود ، در ضمن شما مجبور نیستید که هر روز صبح مواد شیمیایی بد بو را به خود اسپری کنید، خوب می توانید آنها را امتحان کنید .

اسپری مو خانگی
یک فنجان آب را در قابلمه به دمای جوش برسانید .حرارت را خاموش کنید و 4 قاشق شکر در آن ریخته ، هم بزنید تا حل شود . 1 قاشق الکل به عنوان نگهدارنده و چند قطره از روغن گیاهی مورد علاقه خود در آن بریزید.
اجازه دهید مایع سرد شود، سپس آن را در یک بطری اسپری بریزید و در یخچال نگهدارید.
همین ، تمام شد !
تنها چیزی که باید مراقب باشید اینست که در زمان استفاده یک لایه نازک از آن را اسپری کنید و صبر کنید تا به طور کامل خشک شود سپس لایه بعدی را اسپری کنید .
قدرت نگهدارندگی را می توان با مقدار شکر مخلوط تغییر داد . شکر حتی درخشش بیشتری به موهای شما می دهد.
اگر شکر برای موهای شما کمی چسبنده است ، در نوع دیگر این اسپری می توانید برای موهای روشن شکر را با لیمو جایگزین کنید و برای موهای تیره با پرتغال.
در این حالت میوه را قاچ کرده، به 2 فنجان آب اضافه کنید و در حرارت بالا بجوشانید تا زمانی که
نیمی از مایع بخار شود. حالا آن را از صافی رد کرده و مثل قبل الکل و اسانس مورد علاقه خود را به آن اضافه کنید .

ژل مو خانگی
یک بسته ژلاتین بی بو بخرید می توانید ژلاتین را از فروشگاه هایی که لوازم قنادی دارند تهیه کنید. 1-1/2 قاشق چای خوری را در یک فنجان آب گرم مخلوط کنید. اگر دوست دارید می توانید چند قطره روغن های گیاهی برای خوشبو شدن به آن اضافه کنید . آن را در یک تیوب ژل مو قدیمی در یخچال نگهداری کنید و مثل هر ژل مو دیگری استفاده کنید .

امتیاز شما به این مطلب :

comment rss - Trackback

  1. علی آقا گفت:

    خوب بود اما اگر بیشتر توضیح میدادی بهتر بود

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین