تماس با ما خانه
RSS

از آنجایی که در بین لوازم آرایش می توان از ریمل به عنوان یکی از اصلی ترین ابزاربرای یک میکاپ زیبا و کامل نام برد،همه ی خانمهایی که دوست دارند هنگام خرید در انتخاب آن دچار اشتباه نشوند و به راحتی تشخیص دهند که برای مژه هایشان کدام نوع از انواع ریملها مناسبتر است، بهتر است با تفاوت آنها آشنایی داشته تا مناسبترین آن را هنگام خرید تهیه نمایند.پس باید بدانند که:

1- برای مژه های کم پشت،با فاصله و نازک یک ریمل خرده مژه دار و البته ضد آب مناسبتر از انواع دیگر است.

2-مژه های پرپشت و سیاه اما صاف و بی حالت بهتر است با یک ریمل بدون خرده مژه با برسی از هم باز نه فشره حالت داده شوند که البته برای این مژه ها نوع ریمل میتواند هم ضد آب باشد و هم معمولی.

3-برای مژه های بلند و حالت دار و نزدیک به هم استفاده از یک ریمل پلاستیکی با برس پیچی می تواند در تیره تر نشان دادن و خوش حالت تر کردن آنها کمک کند که البته اغلب ریملهای پلاستیکی به راحتی با آب از مژه ها جدا خواهند شد.


4-مژه های بسیار کوتاه و نازک کم پشت را ابتدا با یک ریمل خرده مژه دار کاملا پرپشت و بلند کنید و سپس برای جداساختن آنها از یک ریمل پلاستیکی به آرامی روی آنها بزنید و در دو جهت افقی و عمودی آنها را از هم باز کنید و فرم دهید.

قابل ذکر است که هنگام خرید وقتی که برس یک ریمل پلاستیکی را خارج می کنید حالت کشدار داشته و مواد ریمل کاملا محسوس به برس آن چسبیده اند طوریکه مثل پنیر پیتزا به همراه برس ریمل کش می آورند.


برس ریملهای معمولی اینطور نیستند تنها مواد سیاه رنگ ریمل به آنها چسبیده اند.
ریملهای خرده مژه دار هم که تکه های ریز و تارهای کوتاه مو خط خطی لابه لای برس آنها دیده خواهند شد.

امتیاز شما به این مطلب :

comment rss - Trackback

  1. mehrnaz گفت:

    راهنمایی خوبی بود.ولی مژه های من از نوع دومه.زود بحالت اولش برمیگرده

  2. tarsa گفت:

    خوب بود مارک و خرید وبزنید عالی مییشه

  3. tarsa گفت:

    من مژهای کم وبی حالتی دارم راهنمایی کنید

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین