تماس با ما خانه
RSS

05

انواع بینی:
۱- بینی نرمال

۲- بینی به سمت بالا
۳- بینی بیرون زده (پهن یابرجسته)
۴- بینی کج وخمیده
۵- بینی پهن ومسطح (کوفته ای)

۱- بینی نرمال: اگر بینی شما از نیم رخ و روبرو متناسب و بی نقص باشد به آرایش خاصی نیاز نداشته و برای هر نوع آرایشی متناسب است.
۲-بینی به سمت بالا: برای این نوع بینی که کوچک دیده می شود و از نیم رخ تقریباً صاف است باید مو را به پشت گوش حالت داد تابینی کمی بزرگتردید ه شود و همینطور موها را دربالای سربه سمت بالا فرم دهید تابینی ظاهری کشیده تر داشته باشد، در هنگام آرایش کرم پودر و پنکیک را به دو طرف بینی کمتر از بقیۀ نقاط صورت بزنید تا بینی کوچک تر نشود.
۳- بینی بیرون زده: آرایش مناسب چنین صور ت هایی باید به شکلی باشد که بینی زیاد مورد توجه نباشد برای همین موها یتان را به اطراف پیشانی و صورت شکل دهید ودرآرایش صورت دوطرف و روی بینی رابا کرم پودر پرکرده و آنرا کوچکتر جلوه دهید.
۴- بینی کج وخمیده: برای چنین صورتهایی باید برای کم کردن آشکاری بینی موها را خارج از وسط سر حالت داد تا چشمها بیشتر خودرا نشان داده وجلب توجه نمایند وبابوجود آوردن یک مدل آرایش موی قرینه ای می توانید حالت مناسبی رابوجود آورید،درآرایش صورت نیز کرم پودر خود را بیشتر به قسمت برجسته تر بزنید و دوطرف بینی راباهم متعادل سا.زید.
۵-بینی پهن ومسطح (کوفته ای):این بینی چهره راپهن نشان می دهد وشما برای کمترنشان دادن این شکل باید مدل آرایش مو را به شکلی که موها از اطراف صورت کنار روند نشان داده وگوشها بیشتر نمایان شوند،درآرایش صورت بالا و روی بینی راکمتر از بقیه نقاط آن کرم پودربزنید و پهنی بینی راباکرم پودر از دو طرف بگیرید.

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین