تماس با ما خانه
RSS

آرایش و زیبایی همیشه و همه جا مورد نیاز انسان بویژه خانم ها می باشد و لازم به ذکر است که آرایش تنها برای جشن ها و مراسم های شادی نیست در بسیاری موارد شما نیاز به آرایش کردن برای حضور در مراسم های رسمی و اداری و یا حتی در محل کار خود دارید.
ar4-4539
با ما همراه باشید تا نحوه ی آرایش کردن برای مراسم های رسمی را به شما ارائه دهیم :
_ اول از همه باید بدانید که بهترین و مناسب ترین رنگ های مخصوص برای آرایش های رسمی رنگ هایی می باشند که تن ملایمی از سبز و طلایی داشته باشند.

_ گزینه ی دوم در مورد پوست شما می باشد که حتما باید مرطوب باشد بنابراین استفاده از یک تونیک مرطوب کننده ، قبل از آرایش کردن الزامی است.

_ سایه های مورد استفاده برای چشم هایتان باید از رنگ هایی که تن سبز و طلایی دارند استفاده شود و البته تن دودی نیز مناسب آرایش های رسمی می باشد .

_ بهتر است ابروهای خود را با سایه ی ابرو آرایش کنید و به هیچ عنوان ابروهای خود را زیاد تیره نکنید زیرا این آرایش یک آرایش رسمی است و باید ملایم باشد.

_ استفاده از ریمل در آرایش های رسمی توصیه می شود ولی استفاده از خط چشم نیازی نیست.

_ رنگ خط لب شما نباید مخالف رنگ رژ لبتان باشد بهتر است از رنگ های ملایم استفاده کنید و رنگ خط لب و رژ لبتان را نزدیک به هم انتخاب کنید و رنگ رژ لب شما باید عسلی ،هلویی ، مرجانی ویا به رنگ گل رز انتخاب شود.

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین