تماس با ما خانه
RSS

پاک کننده آرایش نیز به اندازه مواد آرایشی از اهمیت برخوردار است زیرا ضمن پاک کردن پوست نباید به آن آسیبی بزند،شما میتوانید با موادی که در خانه در دسترس دارید برای خودتان یک پاک کننده آرایش خانگی بسازید.

ar4-5507
ماست
برای پاک کردن رژگونه و فونداسیون و پودر از روی پوست تان از ماست استفاده کنید,فقط کافیست پنبه فشرده شده را در ماست بزنید و روی پوست بکشید سپس با آب سرد آبکشی کنید.

روغن بادام
چشم ها را با روغن بادام خالص پاک کنید و از خواص تسکین دهنده روغن بادام برای پوست و وجود ویتامین E در آن بهره ببرید.

روغن بچه + آب خیار
می خواهید پاک کننده آرایش چشم بسازید،یک عدد خیار تمیز را پوست بگیرید و رنده کنید و مقدار کمی از آن را با چند قطره روغن بچه ترکیب کرده و برای پاک کردن پشت پلک و آرایش چشم با استفاده از پنبه آرایشی از آن استفاده کنید.

روغن زیتون + روغن بچه
ترکیب این دو روغن میتواند پوست شما را مرطوب و نرم نگه دارد،به اندازه مساوی از هر دو روغن را با هم مخلوط کرده و به آرامی به کمک پنبه آرایشی خط و سایه چشم را پاک کنید.

وازلین + آلوئه ورا
آلوئه ورا و وازلین پوست تان را تمیز میکند و چسبندگی مواد آرایشی را از سطح پوست پاک میکند پس به میزان برابر از وازلین و ژل آلوئه ورا با هم ترکیب کنید و برای پاک کردن سطح پوست و آرایش گونه از آن استفاده کنید.

توجه داشته باشید پاک کننده آرایش حاوی مواد طبیعی نیز مانند پاک کننده های شیمیایی ممکن است موجب بروز حساسیت روی پوست شما بشود پس بهتر است قبل از مصرف روی مچ دست تست شود و پس از ۲۴ ساعت در صورت عدم حساسیت مورد استفاده قرار گیرد.

منبع : زیبــاشــو دات کام

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین