تماس با ما خانه
RSS

دلیل شاد بودن: ترس، اضطراب و استرس را در خود از بین می‌برید. نمی‌توانید در عین حال شاد و افسرده باشید. این غیرممکن است. وقتی تصمیم می‌گیرید درون خودتان مثبت باشید، منفی‌ها دیگر باید بیرون بروند.

S1394838794

درست مثل وارد شدن به یک اتاق تاریک می‌ماند؛ شما سر تاریکی داد نمی‌زنید و نمی‌گویید که باید از آنجا بیرون برود. سعی نمی‌کنید آن را بگیرید و جسم آن را از اتاق بیرون بینذازید تا نور بتواند داخل شود. شما آن را نادیده می‌گیرید چون می‌دانید که کاری که باید بکنید این است که خیلی ساده کلید برق را بزنید و همان موقع نور وارد خواهد شد. وقتی نور باشد، تاریکی اتوماتیک‌وار ناپدید می‌شود. هیچ جنگی نیست!

دلیل شاد بودن: احساس بهتری پیدا می‌کنید. وقتی در وضعیت ذهنی شادی و لذت باشید، بدنتان موادی ترشح می‌کند که آن احساس «فوق‌العاده» را به شما می‌دهد.

 

دلیل شاد بودن: بدنتان خود را التیام می‌بخشد. وقتی شاد هستید، بدن شما اندورفین و سایر مواد شیمیایی که به ترمیم و التیام یافتن بدن کمک می‌کند، ترشح خواهد کرد. انبوهی از داستان‌های افرادی است که بهبودی‌های معجزه‌آسا داشته‌اند. برای خیلی‌ها پیش آمده که بدنشان سرطان و بیماری‌های دیگر را با التیام داده و یا از بین برده است. علم ثابت کرده است که وقتی ترس و تردید از بین برود، فرصت بهتری برای بهبودی به بدن داده می‌شود.

دلیل شاد بودن: در فرکانس انرژی بالاتری حرکت خواهید کرد. وقتی شاد هستید، در سطح بالاتری از معنویت به سر می‌برید؛ وضعیتی برای بخشیدن و دوست داشتن، همان خصوصیات خداوند، همان نیروی برتری که باعث تپیدن قلبتان و نظم کهکشان‌ها می‌شود.

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین