تماس با ما خانه
RSS

همیشه وقتی محصول جدیدی وارد بازار می شود، نوعی حس مقایسه در انسان شکل می گیرد که این محصول جدید نسبت به نسخه های قبلی چه پیشرفت هایی کرده و یا چه امکاناتی به آن اضافه شده است. به همین دلیل سریع به سراغ سایت ها و مجلات تکنولوژی می رویم تا اطلاعات مورد نیازمان را کسب کنیم.

۹۴۱۰-۲۳t525

با ورود آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس به بازار و مقایسه آن ها با نسخه آیفون ۶ متوجه شدیم که تغییراتی زیادی رخ داده است. در واقع به قول زیست شناسان گویا یک “جهش ژنی” اتفاق افتاده بود. هرچند از نظر ظاهری آیفون ۶ اس با آیفون ۶ تفاوت چندانی نداشتند اما از لحاظ ویژگی ها و مشخصات اصلا قابل مقایسه نیستند.

در این مدتی که از معرفی آیفون ۶ اس می گذرد، زمزمه هایی درباره در راه بودن آیفون ۷ به گوش می رسد. به طوری که شایعات فراوانی چه از نظر طراحی ظاهری و چه از نظر مشخصات فنی آن منتشر می شود. در این شرایط افرادی که می خواهند گوشی آیفون ۶ اس بخرند و یا از اندروید به سمت iOS کوچ کنند، بین یک دوراهی سخت گیر می کنند. دواهی خریدن آیفون ۶ اس یا انتظار برای رسیدن آیفون ۷٫ برای انتخاب کردن یکی از این دو راه و کمک به تصمیم گیری، شاید بررسی کوتاهی از تفاوت های بارز آیفون ۶ اس و آیفون ۶ خالی از لطف نباشد.

اگر آیفون ۶ و ۶ پلاس را دیده باشید، در واقع نسخه آیفون اس را هم دیده اید. به عبارت دیگر، آیفون های جدید از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسخه های قبلی نکرده اند. یعنی در نگاه اول ممکن است فرض کنید که آیفون اس۶ همان آیفون ۶ است. به گفته شرکت اپل، آلومینیومی که در آیفون اس۶ استفاده شده است، مرغوب تر می باشد. در واقع این آلومینیوم سری ۷۰۰۰ است که در صنایع هوافضا نیز استفاده می شود. لذا به همین دلیل آیفون اس۶ از استحکام بالا تری نسبت به آیفون ۶ برخوردار است.

دوربین آیفون ۶ اس ۱۲ مگاپیکسل است در حالی که دوربین آیفون ۶ هشت مگاپیکسل بود. دوربین جلوی ایفون ۶ اس هم از ۱٫۲ به ۵ مگاپیکسل ارتقا یافته است. به علاوه در دوربین جلو آیفون ۶ اس از تکنولوژی Retina Flash پشتیبانی می کند. از نظر کیفیت نمایش، آیفون ۶ اس با کیفیت ۴K ویدیوها را پخش می کند.

همان طور که در مقایسه بالا مشاهده کردید، در سری آیفون ۶ اس واقعا یک جهش رخ داده است. در واقع اختلاف بین ایفون ۶ اس و آیفون ۶ در مواردی بین زمین و آسمان است. لذا در این شرایط قطعا مشخص می شود که باید کدام مورد را خریداری نماییم وجای هیچ شکی نیست. اما با توجه به پیش بینی هایی که می شود، آیفون ۷ نباید تفاوت چندانی با آیفون ۶ اس داشته باشد، مگر در مواردی که اصلاحات لازم صورت خواهد گرفت. پس اگر قرار است که آیفون ۶ اس بخرید، تعلل نکنید. چرا که در آیفون ۷ قرار نیست اتفاق خاصی صورت بگیرد.

اخبار تکنولوژی – تسنیم

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین