تماس با ما خانه
RSS

قدیم الایام و یا کمی نزدیکتر در زمان مادر و مادر بزرگهای ما اگر دختر خانمها تصمیم به صاف کردن موی خود می گرفتند برای لخت کردن آنها از همین اتوی معمولی استفاده می کردند و آن به این شکل بود که ملافه یا پارچه ای کاملا تمیز و ترجیحا سفید را روی موهایی که شخص خوابیده و بالای سر خود ریخته بود می انداختند و آنها را به آرامی و با حرارت کم اتو صاف می کردند، اما چند صباحیست که وسیله ی راحتی به نام اتوی مو وارد بازار شده است که این کار را هم برای دختر خانمها و هم آقاپسرها راحتتر ساخته به طوریکه در انواع سایزهای پهن و باریک و با جنسهای متفاوت ازقبیل سرامیکی، فلزی، تفلون موجود است.
حال این سوال پیش می آید که از یک اتوی مو تنها برای صاف و لخت کردن مو استفاده می شود یا یک اتوی مو کاراییهای دیگری هم دارد؟!

یک اتوی موی پهن اما با هر جنس می تواند بیشتر شما را برای صاف و لخت کردن موهای بلندتان کمک کند و البته اگر موهایتان خیلی بلند باشد گاهی حالت ویو، آن هم بسیار باز و درشت به آنها بدهد.
_اما یک اتوی موی باریک که برای موهای نسبتا کوتاه مثل موی آقایان نیز مناسب است می تواند مثل یک بابلیس نیز عمل کرده و با پیچیدن مو به دور خود موها را به حالت حلقه های زیبا نیز درآورد مشروط به اینکه ابتدا موهاکمی صاف شده و بعد به طور حرفه ای با پیچیده شدن به دور اتوی باریک فرم و حالت زیبای حلقه و یا ویو و فردرشت را به خود بگیرد.

ناگفته نماند که بعضی از اتوهای مو علاوه بر سر صاف و تخت برای صاف کردن مو چند نوع سر دیگر نیز که به شکلهای ویو و یا ستاره ای و گل هم هستند را ذارند که با این سرها نیز می توان روی موهای صاف شده اشکال زیبایی را پدید آورد.

امتیاز شما به این مطلب :

comment rss - Trackback

  1. فائزه گفت:

    سلام من از این مدل اتو دارم ولی موهام صافه بازم شکا دار نمیشه میشه راهنماییم کنید چطور ازش استفاده کنم لطفا جواب رو برام ایمیل کنید

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین