تماس با ما خانه
RSS

1. افزایش گردش خون

اگر شخصی قطعه یخ را روی صورت بمالد، گردش خون آن قسمت افزایش می یابد. همچنین از علائم معمولی چین و چروک پوست جلوگیری می کند. به مدت یک دقیقه قطعه یخ را روی صورت خود بمالید تا صورتتان به طور طبیعی بدرخشد. این عمل را حداقل دوبار در هفته انجام دهید.

20110215152420770_big

2. کمک بر رفع آکنه و جوش

مالیدن قطعه یخ روی ناحیه دچار آکنه ، وضعیت آکنه آن را بهبود می بخشد. این کار را باید به طور مداوم انجام دهید. حدود یک یا دو دقیقه این کار را انجام دهید ، اگر آن قسمت بی حس شد، یک دقیقه صبر کنید و دوباره شروع کنید. با این روش می توانید در عرض دو روز از شر آکنه خلاص شوید. ولی پیش از انجام این کار آمادگی پوست خود را با این روش در نظر بگیرید.

 

3. تخفیف آفتاب سوختگی

یک قطعه یخ می تواند آفتاب سوختگی را بهبود بخشد. دو یا سه قطعه یخ را در یک پارچه نخی قرار داده و به روی ناحیه آفتاب سوخته بمالید. این کار را به مدت دو تا سه دقیقه انجام دهید. به گزارش پرشین وی این کار خارش ناشی از این وضعیت را آرام می کند.

 

4. کاربرد آن قبل از آرایش

با خواندن این نکته تعجب نکنید. قطعات یخ اگر پیش از آرایش روی صورت استفاده شود، آرایش مدت طولانی تری روی پوست خواهد ماند.

 

5. بهبود پف زیرچشم

اگر از پف زیر چشم رنج می برید، تعدادی قطعه یخ را داخل یک پارچه نخی قرار داده و آن را زیر چشمانتان بزنید.با این روش تورم آن کاهش می یابد و همچنین به چشم ها آرامش می بخشد و همچنین برای سندرم خشکی چشم نیز می توان از آن استفاده کرد.

 

6. استفاده به عنوان یک ماسک یخی

آیا تا به حال از ماسک یخ روی صورت خود استفاده کرده اید؟ مقداری آب خیار را با گلاب مخلوط کنید. سپس آن را داخل ظرف قطعه های یخ ریخته و اجازه دهید یخ ببندد، سپس آن را روی صورت استفاده کنید. این ماسک به کاهش خطوط و چین و چروک صورت کمک می کند و همچنین به طور طبیعی پوست را روشن می کند.

 

منبع : پرشین وی

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین