تماس با ما خانه
RSS

هویج ماده غذایی بسیار سالمی است که می توانیم آن را در رژیم غذایی خود داشته باشیم. خریدن هویج با کیفیت خوب به ما کمک می کند تا مطمئن شویم که از بهترین (و خوشمزه ترین !) مواد مغذی موجود در هویج بهره مند خواهیم شد. در این مقاله نحوه استفاده از هویج های اضافی داخل یخچال ایده هایی داریم.

  hou12238

آب هویج سرشار از مواد مغذی و خوشمزه است که می توانید با آب میوه های دیگر ترکیب کنید

آب هویج بگیرید. آب هویج سرشار از مواد مغذی و خوشمزه است. می توانید آن را با آب میوه های دیگر ترکیب کنید تا تمام ویتامین های روزانه خود را از این طریق دریافت کنید.

هویج ها را پوره کنید، همچنین پوره هویج یک غذای مغذی برای کودک شماست

هویج ها را پوره کنید. پوره هویج را می توان در بسیاری از غذاها از جمله حلوا، کیک و خوراک های گوشتی استفاده کرد. همچنین پوره هویج یک غذای مغذی برای کودک شماست.

هویج ها را خلالی خرد کنید و به خوراک مرغ و خورش آلو اضافه کنید

هویج ها را خلالی خرد کنید و به غذا اضافه کنید تا در غذاهایتان چیزی خوشمزه وجود داشته باشد که زیر دندان صدای خرد شدن بدهد! می توانید آن را به همه چیز، از خوراک مرغ و خورش آلو هویج گرفته تا سالاد و دسر اضافه کنید.

حلوای هویج یک پودینگ شیرین است که می توان آن را به عنوان یک دسر یا میان وعده سرو کرد

حلوای هویج درست کنید. در زبان عربی حلوا به معنی “غذای شیرین” یا “یک چیز لذت بخش شیرین” است. حلوای هویج یک پودینگ شیرین است که می توان آن را به عنوان یک دسر یا میان وعده خوشمزه سرو کرد.

با هویج هایتان یک کیک هویج خوشمزه درست کنید

با هویج هایتان یک کیک هویج خوشمزه درست کنید. کیک هویج برای سرو در مهمانی ها مناسب است. این کیک خامه دار و شیرین است و حتی می تواند قدرت بینایی تان را افزایش دهد!

هویج فلفلی و نمکی یک میان وعده خوشمزه و سالم است و جایگزین خوبی برای چیپس است

هویج نمکی و فلفلی درست کنید. هویج فلفلی و نمکی یک میان وعده خوشمزه و سالم است و جایگزین بسیار خوبی برای چیپس است.

نکات و هشدارها
قند موجود در هویج می تواند یک جایگزین ایده آل برای شکر در کیک ها و مافین ها باشد. پس با اضافه کردن کمی هویج می توانید میزان شکر مورد استفاده خود را کاهش دهید.
هویج های کهنه را پوست بکنید. چون بیشتر از فیبر تشکیل شده اند و در نتیجه زیاد برای خوردن مطلوب نیستند.

هویج خلالی را همچنین می توان به جای مربا در ساندویچ کره بادام زمینی استفاده کرد. فقط قبل از مالیدن کره بادام زمینی روی نان، آن را با کمی هویج خلالی مخلوط کنید. اگر خواستید می توانید کمی عسل هم روی آن بریزید.

معمولاً توصیه می شود که هویج در دمای ۰ درجه سانتی گراد با رطوبت نسبی ۹۰% تا ۱۰۰% نگهداری شود.
هویج پخته را می توان تا ۳ روز در یخچال نگهداری کرد.
هویج ها را کنار سیب، موز و خربزه نگهداری نکنید. گاز اتیلن موجود در این میوه ها باعث افزایش ترکیبات تلخ موجود در هویج می شود.

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین