تماس با ما خانه
RSS

افتادگی پوست مشکلی است که پس از ۳۵ سالگی به سراغ همه خواهد آمد. اما سئوال این است که آیا ماساژ صورت در درمان افتادگی پوست موثر است؟

ar4-6697
عوامل افتادگی پوست
مروج متخصص پوست و مو، با اشاره به این که ژنتیک و بالا رفتن سن عاملی مهم در افتادگی و شل شدن پوست افراد بالای ۳۵ سال دارد، اظهار کرد: اولین عامل افتادگی یا پیری پوست و ماهیچه های صورت، ژنتیک و بالا رفتن سن است که مسئله ژنیتک از ۳۵ سالگی برای بعضی افراد اتفاق می افتد.

اولین عامل افتادگی یا پیری پوست و ماهیچه های صورت، ژنتیک و بالا رفتن سن است

این متخصص پوست و مو، نور آفتاب، عوامل محیطی، تغذیه، آلودگی هوا، استعمال دخانیات، و کاهش تولید استروژن زمان یائسگی در زنان را از دیگر عوامل این امر دانست. وی در خصوص تغییرات ( DNA ) توسط نور آفتاب که بیشترین تأثیر را بر روی پوست دارد خاطر نشان کرد که گاهی این امر باعث بروز سرطان در افراد می شود.

مروج درباره راه های موثر پیشگیری از افتادگی ماهیچه ها وشل شدن پوست یاد آور شد: برخلاف نظر اکثر مردم در خصوص ماساژ صورت که آن را روش مناسبی برای جلوگیری از این عارضه می دانند، این امر باعث شل شدگی هرچه بیشتر پوست می شود. این متخصص پوست و مو بهترین راه درمان را ورزش دادن ماهیچه های صورت دانست و افزود: این عمل توسط متخصصین با استفاده از دستگاه های الکتریکی و مجهز به  امواج صوتی که به سفت شدن عضلات کمک می کند انجام پذیر است و زمان ماندگاری آن ۳تا ۶ ماه است. وی درخصوص پیشگیری از شل شدن پوست، استفاده از لیزر و کلاژن های طبیعی موثر در عمل انعقاد را توصیه کرد.

منبع: yjc.ir

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین