تماس با ما خانه
RSS
جهت نمایش تصاویر در اندازه واقعی ، روی آنها کلیک کنید!

حلقه نامزدی تنها یک بار خریده می شود و برای همیشه هم نگاه داشته می شود، پس باید دوام زیادی داشته باشد و به مرور زمان هم فرم و رنگش را از دست ندهد. پس برای خرید حلقه نامزدی بدانید که:

حلقه جواهر برای نامزدی مناسب تر است. کلا بهتر است به نسبت بودجه ای که قرار است برای خرید حلقه بگذارید، کیفیت خوبی را انتخاب کنید.

سعی کنید حلقه شما سنگ رنگی نداشته باشد. بهتر است حلقه ای با سنگ سفید انتخاب کنید. رنگ سفید همیشه ماندنی و دوست داشتنی است و هیچ وقت هم از مد نمی افتد.

برلیان تنها جواهر تک عنصری روی زمین است و علامت عشق و استحکام است. چون سخت ترین و محکم ترین سنگ روی زمین است. پس اگر حلقه ای با نگین برلیان بخرید نشانه استحکام عشق شما خواهد بود. برلیان همان الماس است.

بعضی وقت ها مجبور می شویم سایز انگشتری را که خریده ایم کمی بزرگ کنیم. اگر طلای شما ساده است و جواهری ندارد، می توانید آن را به دست هر زرگری بسپارید. اما اگر طلا نگین داردرای این کار احتیاط کنید. برای بزرگ کردن انگشتر آن را درون لوله های مخروطی شکل می اندازند که باعث بزرگ شدن یک یا دو نمره انگشتر خواهد شد. اگر بخواهید بیشتر از دو نمره بزرگش کنید، باید به آن طلا اضافه شود که کار هر کسی نیست.

امتیاز شما به این مطلب :

comment rss - Trackback

  1. مریم حدادی گفت:

    ممنون…..

  2. فاطمه گفت:

    بايد اطلاعات بهتري در اختيار ما ميگذاشتيد و تصاوير بيشتري موجود باشد

  3. sepideh گفت:

    kheili kam bod bazam mer30

  4. zohre گفت:

    jaleb bud,hala ye nafar az koja peyda konim vasamun bereliyan bekhare??taze hala ageam peyda shod noghream nemikhare che berese talaa

  5. فاطمه گفت:

    فقط یکی اخه/؟ولی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی خیلی خوشگله.دعا کنید یکی از اینا برامون بخره

  6. ***hm*** گفت:

    سلام عالین
    پستش کجاست.از کجا میشه خریدش کرد؟

  7. زهرا گفت:

    دستتون بوووووووووووووووووووووووس

  8. happy girl گفت:

    ازتون ممنونم مرسی دمتون گرم

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین