تماس با ما خانه
RSS

رنگ کردن مو نیاز به مهارت برای ترکیب و استعمال ان به مو دارد اگر تا به حال موهایتان را رنگ نکرده اید پیشنهاد می کنیم از این روش موثر کمک بگیرید رنگ قهوه ای امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است آسان ترین روش برای رنگ کردن مو را در ادامه برایتان آورده ایم

۱-۴

آیا تصمیم دارید موهای خود را رنگ کنید؟ آیا در مورد تجربه رنگ کردن موهای خود نگران هستید؟
رنگ کردن موها یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای تغییر ظاهر شماست. آیا دوست دارید موهای خود را به رنگ قهوه‌ای در بیاورید اما در مورد مناسب بودن این رنگ مطمئن نیستید؟ دوست دارید نحوه انتخاب مناسب رنگ را یاد بگیرید؟ در این مقاله با ما همراه شوید تا در مورد این موضوع نکاتی را مرور کنیم.

انواع رنگ‌های قهوه‌ای:
بیشتر افراد رنگ قهوه‌ای را انتخاب می‌کنند زیرا احساس خوبی برایشان به ارمغان می‌اورد. رنگ قهوه‌ای می‌تواند موها را پر پشت‌تر و براق‌تر نشان دهد. سایه‌های مختلفی از رنگ قهوه‌ای وجود دارد که می‌توانید به دلخواه یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. قهوه‌ای شکلاتی، شکلات شیری، قهوه‌ای طلایی، کاراملی، قهوه‌ای تیره و غیره از جمله این رنگ‌هاست. بسته به نوع پوست و تن رنگی آن می‌توانید رنگ مناسب خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب رنگ، می‌توانید از هایلایت‌های مختلف برای تکمیل کردن این رنگ استفاده نمایید.

قهوه‌ای روشن برای افرادی که تن پوست گرم، سرد یا ملایم دارند عالی است. اگر به دنبال هایلایت بلوند هستید، قهوه‌ای روشن گزینه مناسبی خواهد بود.

برای افرادی که پوست تیره‌تر دارند، ترکیب قهوه‌ای و طلایی عالی است. این رنگ‌ها برای تن پوست گرم مناسب هستند.

اگر تن پوست شما زیتونی است، قهوه‌ای شکلاتی بهترین رنگ برای شما خواهد بود. این رنگ همچنین برای افرادی که رنگ چشم فندقی دارند عالی است.

تن پوست عمیق تر باید به دنبال قهوه‌ای شکلاتی تیره تر با سایه طلایی باشند.

اگر تن پوست شما سرد است، رنگ هلویی به همراه قهوه‌ای مایل به خاکستری مناسب خواهد بود.

رنگ اسپرسو برای افرادی که تن پوست تیره و چشمانی تیره رنگ دارند عالی است.

هایلایت‌ها:
انتخاب هایلایت مناسب برای رنگ قهوه‌ای بستگی به نوع رنگ دارد. هایلایت طلایی معمولا یک انتخاب محبوب برای هایلایت کردن است.

اگر به دنبال ظاهر برجسته‌تر هستید، هایلایت قرمز می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. رنگ کردن ریشه‌های مو به رنگ قرمز نیز یک گزینه رایج محسوب می‌شود.

اگر موهای قهوه‌ای روشن دارید، هایلایت طلایی تیره می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. برای افرادی که رنگ موی قهوه‌ای ملایم دارند، رنگ موی امبره گزینه مناسبی است.

به طور کلی مراقبت از موهای رنگ شده به تلاش زیادی نیاز دارد:
از شامپوها و نرم کننده‌های محافظت کننده از رنگ مو استفاده کنید.
از محصولات مراقبتی به طور منظم استفاده کنید.
موهای خود را از شرایط آب و هوایی شدید( همچون نور خورشید و باد) دور نگه دارید.
سبزیجات زیادی بخورید و آب کافی بنوشید.
موهای خود را برای ساعت‌های طولانی و محکم نبندید.
اجازه دهید موها ازادانه حرکت کنند.
موهای خود را قبل از خواب ببافید. البته از بافت محکم مو باید خودداری کنید.

منبع : دکترسلام

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین