تماس با ما خانه
RSS

طراحی سایت و اینترنت مارکتینگ با گسترش دسترسی به اینترنت به دغدغه خاص کسب وکارها تبدیل شده است. چگونه می توانید با بهره گیری از مزایای اینترنت مارکتینگ بازاریابی قوی را با صرف هزینه کم در طراحی سایت خود ایجاد نمایید.

 93-11-111

استراتژی اینترنت مارکتینگ با توجه به قابلیت هایی که اینترنت برای کسب وکارها ایجاد نموده است و شکستن محدودیت های زمانی و مکانی، تحول عظیمی را در مارکتینگ و بازاریابی کسب کارها ایجاد نموده است. حال در ادامه به بررسی نکات تاثیرگذار اینترنت مارکتینگ که در طراحی وب سایت می بایست مورد توجه قرار گیرد می پردازیم.

طراحی سایت تجارت اکترونیک
در اولین و مهم ترین گام می بایست به ساخت سایت با توجه به نیازهای کسب کار و تعرفه طراحی سایت متناسب با بودجه اقدام نمود. طراحی سایت تجارت الکترونیک با ایجاد درگاه های پرداخت الکترونیکی به منظور انجام پراکنشات اینترنتی امری الزامی می باشد. رعایت اصول امنیتی در تراکنشات، مقوله قابل تامل در طراحی سایت تجارت الکترونیکی می باشد.

تعیین برنامه اینترنت مارکتینگ
در گام بعد از طراحی سایت تجارت الکترونیکی می بایست بازار هدف و بازارهای بالقوه که برای مصول و خدمات خود تعیین نموده ایم را مشخص نمایید. مشتریان ما چه کسانی هستند؟ به چه واسط می توانند به طراحی وب سایت ما لینک شوند. کلمات کلیدی طراحی سایت ما چیست و چگونه در جهت سئو سایت اقدام نماییم؟ چه خدمات و محصولاتی را در اینترنت مارکتینگ خود ارائه می نمایم. تمامی این موارد در برنامه ریزی اینترنت مارکتینگ کسب وکار ما تحت پوشش قرار می گیرد.

شبکه های اجتماعی در اینترنت مارکتینگ
عضویت و فعالیت در شبکه های اجتماعی و اطلاع رسانی خدمات و فعالیت های کسب وکار در شبکه های اجتماعی فاکتور مهمی در تقویت نام تجاری و برندینگ شما خواهد بود. داشتن حضور پررنگ در شبکه های اجتماعی در کنار طراحی سایت حرفه ای از اصول اینترنت مارکتینگ می باشد.

 

امتیاز شما به این مطلب :

comment rss - Trackback

  1. طراحی سایت گفت:

    بسیار مطلب جالب و اموزنده بود

    واقعا استفاده بردیم

    تشکر از مدیران نازخاتون

  2. درب پارکینگ گفت:

    سلام تشکر میکنم از سایت و مطالب مفیدتون . موفق باشید .

  3. سئو سایت گفت:

    مطلب بسیار مفیدی بود. موفق باشید

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین