تماس با ما خانه
RSS

رابطه ای که نامزد شما با مادرش دارد چیزهای زیادی را در مورد زندگی مشترک شما در آینده پیش بینی خواهد کرد. این که شما از دانستن این چیزها خوشحال می شوید یا ناراحت به خودتان بستگی دارد، ولی برخی از این نکات واقعا قابل تأمل هستند. پس اگر نامزدتان وابستگی بسیار زیادی به مادرش دارد دانستن این نکات برای ما خالی از لطف نخواهد بود.
za4-2687
نکاتی که آقایان باید در مورد زن های بچه ننه بدانند!
1. بله، او تقریبا همه چیز را به مادرش می گوید. شاید مادر او نکته های خیلی ریز رابطه شما را نداند، ولی خیلی خوب می داند اولین باری که به او گفته اید «دوستت دارم» چه وقتی بوده است، یا این که وقتی از مسابقه فوتبال برمی گردید پایتان چه بوی بدی می دهد!

2. او به لطف الگویی که همیشه به عنوان یک مشوق در کنار خود داشته،  زنی قوی است که می داند چه می خواهد.

3. او هر روز با مادرش حرف می زند. گاهی ممکن است 45 دقیقه تمام با تلفن حرف بزند، یا با استفاده از برنامه های اجتماعی با او چت کند یا حتی برایش ایمیل بفرستد. روش هایی که می تواند به کار بگیرد خیلی متفاوت می توانند باشند، ولی در این که حداقل یک بار در روز با او حرف می زند هیچ شکی نیست. به احتمال زیاد آنقدر که با مادرش حرف می زند با دوستانش حرف نمی زند.

4. اگر وقتی دارد تلفنی با شما حرف می زند بفهمد که مادرش پشت خط است بلافاصله تماس خود را با شما قطع می کند تا با مادر خود حرف بزند، حتی اگر مطمئن باشد که او کار واجبی ندارد!

5. وقتی مشکلی برایش پیش بیاید آن را اول با مادرش در میان می گذارد. مادرش خیلی دانا و زیرک است و ثابت شده که همیشه راه حل درست را در اختیارش گذاشته است. نه این که نظر شما را نپرسد و یا برای آن ارزش قائل نشود، ولی اگر راه حل مشکلش را قبل از شما نزد مادرش پیدا کرده بود خیلی تعجب زده نشوید.

6. وقتی مریض شود بلافاصله سر و کله مادرش پیدا خواهد شد. این که در یک شهر دیگر زندگی کند هم مانع آمدنش به خانه شما نخواهد شد و حتما خودش باید از دختر کوچولوی 29 ساله اش نگه داری کند تا خوب شود!

7. ارتباط شما با مادر خودتان برای او اهمیت بسیار زیادی دارد. او از شما انتظار ندارد که مادرتان بهترین دوستتان باشد، ولی دوست دارد که به او احترام بگذارید و از دیدن او لذت ببرید.

8. او دوست دارد که بچه داشته باشد و دلش می خواهد که همان رابطه ای که خودش با مادرش دارد را روزی با دخترش داشته باشد.

 

9. شما باید با مادر او مثل یک ملکه رفتار کنید. ملکه ای که با او رفتاری دوستانه دارید، ولی احترام او را حفظ می کنید. اگر با مادرش خوب رفتار نکنید احتمال این که بتوانید با هم زندگی خوبی داشته باشید خیلی کم است.

10. به احتمال زیاد مجبور خواهید بود وقتی همه به مسافرت می روند شما در خانه بمانید و یا مادرش را نیز با خودتان به مسافرت ببرید. نه این که طاقت دوری از مادرش را نداشته باشد، ولی نمی تواند ببیند که همه به مسافرت رفته اند و مادرش در خانه تنها مانده است. شما وقتی می توانید به تعطیلات بروید که بقیه اطراف مادر جان باشند و او تنها نمانند.

11. او خیلی شبیه به مادرش است. می توانید با نگاه به مادرش آینده او را ببینید. ولی اگر برای رابطه خود ارزش قائلید این موضوع را هرگز به خود او نگویید. هرگز، هرگز نگویید که تو عین مادرت خواهی شد!

12. شما زمان بسیار زیادی را با مادرش خواهید گذراند. اگر در شهر دیگری زندگی می کند مرتب به خانه تان خواهد آمد و اگر در یک شهر باشید هم شام و ناهارهای زیادی با یکدیگر صرف خواهید کرد. اگر از این که برای شام و ناهار خودتان را به خانه دیگران دعوت کنید خوشتان می آید این فرصت خیلی خوبی می تواند باشد.

13. خانواده برای او همه چیز است. از هر فرصتی برای وقت گذراندن با خانواده اش استفاده می کند. تولد هیچ کس را فراموش نمی کند و در تمام مراسم ها و جشن های خانوادگی شرکت می کند. این در واقع برای شما امتیازی مثبت است، چرا که معنای آن این است که برای خانواده ای که با هم تشکیل می دهید نیز همین گونه خواهد بود و عشقی تمام نشدنی برای خانواده خود خواهد داشت.

14. مادرتان عاشق او خواهد شد! او با مادر شما هم مثل مادر خودش برخورد خواهد کرد و با این رفتار خود مادرتان را به خود علاقمند خواهد کرد. تا حدی که شاید احساس کنید مادرتان او را بیشتر از شما دوست دارد!

منبع:برترین ها

 

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین