تماس با ما خانه
RSS

ایجاد انگیزه لازم برای رفتن به سالن ورزش خودش به اندازه کافی مسئله ساز است، نوع پوشش در این موقعیتها نیز می تواند کاملا موثر باشد. شیک پوشیدن و به روز بودن می تواند نقش به سزائی در ایجاد انگیزه برای رفتن به سالنهای ورزشی ایفا کند. اگر از نوع پوشش خود راضی باشید آنگاه در تمرینهای خودتان نیز از اعتماد به نفس کافی برخوردار خواهید بود.

1- بستن موها

بستن موها با یک باندانا(دستمال بلند طرح دار) اگر چه ظاهر زیباتری به شما می دهد اما تنها برای زیبایی نیست. استفاده از باندانا یا دستمال عرق گیر باعث می شود که به هنگام تمرین قطره های عرق وارد چشم نشده و موهایتان نیز اذیتتان نکند.

2- استفاده از رنگهای متنوع

لازم نیست حتما لباسهای ورزشی ساده بپوشید، بهتر است هنگام تمرین کردن از لباسهایی با رنگهای مورد علاقه تان استفاده کنید. می توانید از یک تاپ ، شورت ورزشی یا حتی کفش اسپرت با رنگبندی های متنوع استفاده کنید.

3- عضلاتتان را به رخ بکشید!

اگر برای داشتن بدنی متناسب و زیبا زحمت می کشید پس در به رخ کشیدن آن به هنگام ورزش تردید نکنید. استفاده از لباسهایی که عضلات را کاملا در معرض دید قرار می دهند علاوه بر راحتی باعث می شود به هنگام تمرین حرارت بدنتان بیش از حد افزایش پیدا نکند. 

4- استفاده از لباسهای ورزشی با مدلهای مجلسی

شرکتهای تولید کننده لباس به خوبی می دانند که خانم ها مایلند به هنگام ورزش هم راحت بوده و هم ظاهر مطلوبی داشته باشند. لباسهای اسپرتی طراحی شده که برگرفته از مدلهای مجلسی است اما کاملا راحت بوده و به هنگام ورزش مشکلی ایجاد نمیکند اما بسیار شیک و جذاب هستند. این لباسها با الیاف مخصوص خود عرق بدن را به خود جذب کرده و با حالت استریچی که دارند اندام را کاملا محکم نگاه می دارد.

6- استفاده از حوله

وقتی به سالن ورزش می روید حتما حوله خود را همراه داشته باشید. همیشه عرق روی بدنتان را خشک کنید؛ جهت حفظ بهتر بهداشت وسایلی را که با آنها کار کرده اید را خشک و تمیز کنید. این کار نشانه دقت و شخصیت شماست.

7- شلوار شل و ول نپوشید

به هنگام ورزش می توانید از شلوار یوگا یا اسپندکس استفاده کنید، بگذارید عضلات قوی پاهایتان دیده شوند. به علاوه، لباسهای اینچنینی کاملا به بدن شما می چسبند و به هنگام تمرین از آزادی عمل بیشتری برخوردار خواهید بود. همچنین وقتی در هوای آزاد قصد تمرین دارید شلوارهای یوگا گزینه مناسبی برای ماههای سرد سال خواهند بود.

8- ژاکت اسپورت بپوشید

هنگام رفتن به سالن یا پس از تمرین برای گرم نگاه داشتن بدنتان از یک ژاکت زیبای اسپرت استفاده کنید. وقتی خیس عرق هستید و بیرون هم نسیم خنکی می وزد آنگاه قدر این ژاکت را می فهمید!

9- موهایتان را جمع کنید

موهایتان را بالا یا پشت سرتان جمع کنید تا هنگام تمرین راحت باشید. اینکار باعث می شود عرق، موهایتان را خیس نکند تا بعد از تمرین معطل خشک کردن و سشوار کشیدن نباشید. با یک کش مو خیلی ساده موهایتان را پشت سر جمع کنید تا ظاهری زیبا و ساده داشته باشید.

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین