تماس با ما خانه
RSS

بزرگترین تفاوت بلیط‌های چارتری و سیستمی در قیمت آنها میباشد. همانطور که اکثر مردم میدانند نرخ بلیط‌های چارتری ارزانتر از بلیط‌های سیستمی است. معمولا بلیط چارتر به این صورت است که آژانسهای مسافرتی صندلی‌های یک هواپیما را به صورت کامل و یا بخشی از آن، پیش خرید می‌کنند و به دلخواه خود روی آن قیمت گزاری می‌کنند. البته این قیمت ها با تقاضای مسافرین هم رابطه ای مستقیم دارد. هرچه میزان تقاضا بیشتر باشد مسلما قیمت بلیط‌ها افزایش می‌یابد. به طور مثال در ایام نوروز به دلیل تقاضای بالای افراد برای سفر قیمت ها افزایش می‌یابد و در ایام غیر شاهد روند نزولی شدید آن هستیم.

پیشنهاد ما این است اگر تصمیم قطعی برای خرید بلیط چارتر هواپیما دارید با دقت بیشتری خرید کنید زیرا این نوع بلیط ها قابل استرداد و لغو کردن نیستند، به هیچ وجه تاریخ آن را نمیتوان تغییر داد و قابل انتقال به شخصی خیر از خود مسافر نمیباشد. همچنین نرخ بلیط برای تمام رده های سنی (به جز کودکان شیرخوار) به صورت یکسان است.

در بلیط های سیستمی قیمت بلیط ها در هواپیمایی ها و آژانس های مسافرتی به یک صورت است، زیرا قیمت بلیطهای سیستمی، مصوب خود شرکتهای هواپیمایی میباشد. در مقابل بلیط‌های چارتری، بلیطهای سیستمی دارای قابلیت تغییر و قابل استرداد میباشند البته با پرداخت جریمه. مبالغ این جریمه ها رابطه مستقیمی با زمان کنسلی بلیط توسط مسافر و کلاس پروازی آنها دارد. همچنین هرچه تاریخ و ساعت کنسلی نزدیکتر به ساعت پروازی باشد مبلغ جریمه به صورت درصدی بالاتر میرود.

یکی از ویژگی های بلیط سیستمی هواپیما نسبت به بلیط چارتر قیمت بلیط کودکان ۲ تا ۱۲ سال میباشد که عموما  با تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصد مبلغ بلیط بزرگسالان محاسبه میشود. همچنین متنوع بودن مسیرهای پرواز مسافران زیادی را به خرید بلیط سیستمی تشویق میکند.

به هرحال در هر دو پرواز چارتری و سیستمی شما با کادر پروازی و نوع هواپیمای یکسانی روبرو هستید و مطمئنا کیفیت سفرتان در هر دو پرواز به یک صورت است. پیشنهاد ما این است، اگر به تاریخ سفر خود اطمینان دارید از پرواز چارتری و اگر ممکن تاریخ خود را تغییر دهید بلیط سیستمی را تهیه فرمائید.

سایت بلیط جت به شما کمک میکند تا رزرو آنلاین بلیط های چارتر و سیستمی خود را با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت انجام دهید. کارشناسان این سایت با پشتیبانی ۲۴ ساعته و صدور آنی بلیط در تمام مسیرهای داخلی و خارجی اعم از بلیط مشهد-بلیط کیش-بلیط قشم-بلیط دبی- بلیط استانبول -بلیط گرجستان – بلیط ارمنستان و …  در خدمت مسافرین محترم میباشد.

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین