تماس با ما خانه
RSS

4076559561532ai33c

 

 

چشمان قهوه ای: اگر چشمان قهوه ای دارید، واقعا” خوش شانس هستید! بسیاری از گزینه های سایه چشم را نیاز ندارید و تنها گزینه های شما رنگ های سبز، بنفش پر رنگ و مشکی خواهد بود.دقت کنید از سایه های قهوه ای متوسط در صورتی استفاده کنید که خط چشم شما تیره است.

چشمان سبزیا فندقی: اگر دوست دارید چشمان سبز خود را بیشتر نمایان کنید، از ترکیب سایه های قهوه ای و بنفش به همراه مقداری نارنجی استفاده کنید. البته برای تنوع میتوان از رنگ های خاکستری مایل به قهوه ای، اسطوخدوس، یا قهوه ای شکلاتی بسته به نوع سبزی چشم خود نیز استفاده کنید.

چشمان آبی: اگر رنگ چشم شما آبی است به هیچ عنوان از سایه هایی که نزدیک آبی هستند استفاده نکنید. زیرا تاثیر گزاری رنگ آبی چشم را به کلی از بین می برد.سعی کنید از سایه های قهوه ای روشن با ترکیبی از بنفش و خاکستری بهره ببرید.

همیشه سعی کنید از سایه به عنوان ابزاری تفننی استفاده کنید و سعی نکنید خود را محدود و مقید به استفاده از رنگ های خاص و یک شکل کنید.

تنها کافی است که قوانینی که در بالا اشاره شد را رعایت کنید.البته همیشه به خاطر داشته باشید لباسی که می پوشید به هیچ عنوان نباید با سایه چشم تضاد داشته باشد،

رنگ لباس شما باید همرنگ با سایه چشم شما و یا در نهایت از همان طیف رنگ یا مکمل آن باشد.و در نهایت فکر نکنید هر چه از سایه بیشتر استفاده کنید جذاب تر خواهید شد. برعکس هر چه از ترکیب های کمتر استفاده کنید رنگ چشم شما بیشتر نمایان شده و زیباتر جلوه خواهید کرد.

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین