تماس با ما خانه
RSS

چنانچه مایلید قدی بلند تر و کشیده تری داشته باشید،بخشی ازحرکات مفید و اثبات شده در زمینه افزایش قد و کشیدگی اندام را در این مقاله به شما عزیزان پیشنهاد میشود که در صورت تمایل می توانید هر روزه آن ها را انجام دهید.

B1396691202

::ورزش برای بلند شدن قد:برای شروع،همیشه پس از بیدار شدن از خواب ،بدن را کاملا بکشید،انجام اینکار ساده،عضلات شما را برای فعالیت های روزانه ،گرم و آماده می سازد.

 

::ورزش برای بلند شدن قد:بایستید،پاها را کمی بیشتر از عرض شانه ها باز کنید،گردن را در یک جهت به آرامی بچرخانید و بعد در جهت عکس ،اینکار را تکرار کنید.حالا شانه ها به عقب و بعد به جلو بچرخانید.همین حرکت را برای بازوها تکرار کنید.

 

::ورزش برای بلند شدن قد:روی زمین بنشینید،پاها را جلوی بدن دراز کنید،با انگشتان دست شست پاهایتان را لمس کنید و تا جایی که برایتان امکان دارد بدن خود را به طرف جلو بکشید.10 ثانیه به همین حالت خم شده بمانید ،سپس انگشتان پا را خم و راست کرده و حرکت را دوباره تکرار کنید.این تمرین را تا جایی انجام دهید که دیگر به سختی بتوانید انگشتان دست را به نوک انگشتان پا برسانید.

 

::ورزش برای بلند شدن قد:پاها را از هم باز کنید،با کشش بدن ،دستها را به نوک انگشتان پا برسانید،10 ثانیه به همین حالت بمانید .10 بار این کار را تکرار کنید.حالا انگشتان پا را خم و راست کنید و همین کار را در مورد پای دیگر هم تکرار کنید.

 

::.ورزش برای بلند شدن قد:بایستید و تا جایی که می توانید روی نوک پا ،بدنتان را به سمت بالا بکشید،طوری که انگار می خواهید سقف را لمس کنید

 

::ورزش برای بلند شدن قد:تا آنجایی که می توانید پاها را از هم باز کنید،مهم نیست که بتوانید به طور کامل اینکار را انجام دهید،فقط هر دو پا را به یک اندازه از هم دور کنید و هر روز این تمرین را انجام دهید.

 

::ورزش برای بلند شدن قد:در حالت ایستاده با دست پای خود را نگه دارید و تا حد ممکن آن را بالا بکشید.

 

::ورزش برای بلند شدن قد:بهتر است تمرینات کششی را هر روز قبل از خواب و پس از بیدار شدن انجام دهید.در ضمن 8-10 ساعت خواب مفید داشته باشید.

 

تمرینات ورزشی برای بلند شدن قد

تمرینات ورزشی مخصوص افزایش قد باید صبح زود انجام شود.
این تمرینات شامل حرکات کششی، یوگا، آویزان شدن از بارفیکس، شنا و… است.

شنا برای بلند شدن قد
از میان انواع شنا، شنای قورباغه بیشتر از بقیه به کشش ستون فقرات کمک می‌کند.
از طرفی‌ نیز شناور بودن در آب اثر جاذبه زمین را خنثی کرده و از این رو در افزایش قد مؤثر است.
منبع : دلگرم
امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین