تماس با ما خانه
RSS

با نزدیک شدن به خانه تکانی‌های شب عید و تمیز کردن وسایل خانه به شما توصیه می‌کنیم تا با این ۲ ماده غذایی به‌ راحتی مایکروویو خود را از تمیزی برق بیندازید.

hou13329

بیشتر افرادی که از مایکروویو زیاد استفاده می‌کنند، همواره با تمیز کردن آن مشکل دارند و آن را کاری طاقت فرسا و دشوار می‌دانند. در واقع فضای کوچک آن و وجود شکاف‌های فراوان در آن تمیز کردن مایکروویو را دشوار می‌کند و به همین دلیل افراد در بیشتر اوقات تمیز کردن آن را به تعویق می‌اندازند تا حدی که دیگر تقریبا این کار غیرممکن می‌شود.

اما در اینجا راهی بسیار ساده و ارزان قیمت و در عین حال بسیار سریع را به شما توضیح می‌دهیم تا از این طریق با آرامش و هیچ گونه نگرانی مایکروویو خود را بدون تلاش زیادی برق بیندازید. برای این کار به یک کاسه، مقداری آب و آب لیمو یا سرکه نیاز دارید. یکی از این دو ماده باید استفاده شود و بسیاری از افراد به علت بوی خوب لیمو، لیمو را انتخاب می کنند اما به هر حال عملکرد هر دو مشابه است.

برای این کار درون کاسه‌ای آب لیمو و کمی آب بریزید، بهتر است که از لیموی تازه استفاده کنید. مقدار آن باید یک چهارم فنجان باشد یا اگر می‌خواهید آب خود لیمو را بگیرید، نصف لیمو کافی است. این کاسه را درون مایکروویو بگذارید و آن در دمای نسبتاً بالا به مدت ۵ دقیقه روشن کنید. سپس به مدت ۲ تا ۳ دقیقه آن را در همان حالت بگذارید و بگذارید تا بخار آن کار خودش را انجام دهد. بعد از آن می‌توانید کاسه را در بیاورید. مراقب باشید دستتان نسوزد.

اگر همچنان چند لکه باقی ماند می‌توانید دوباره این کار را تکرار کنید و یا دستمالی را آغشته به لیمو یا سرکه کنید و روی آن لکه‌ها بکشید و یا به مدت ۳۰ ثانیه روی آن نگه دارید.

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین