تماس با ما خانه
RSS

بهترین راه برای تنظیم مناسب دکوراسیون حمام ، نصب استراتژیک ایینه ها در این محیط می باشد . ایینه ها باعث بزرگتر و عمیق تر به نظر رسیدن حمام های کوچک می شوند . در صورت استفاده از کابینت ها و قفسه ها با درهای شیشه ای ، مزیت به دست امدن یک محل نگه داری اشیا و استفاده از اینه را همزمان خواهید داشت .

e1389731431

البته باید توجه داشت قفسه های دارویی یا کابینت ها با در شیشه ای هرچند عنصر کاربردی هستند اما زیبایی و هماهنگی انها با تزئینات حمام باید همواره مد نظر باشد و با انتخاب قاب دور اینه ، دستگیره ها و …. این هماهنگی را باید حفظ نمود .
در هر صورت قفسه ها با درهای شیشه ای امروز بسیار معمول می باشند .
ایینه ها همچنان نقش مهم خود در دکوراسیون حمام را حفظ نموده اند و حال و هوای حمام و نحوه انعکاس نور را تحت تاثیر قرار می دهند . هزارها نوع از ایینه های مخصوص حمام وجود دارد و شما با توجه به روند کلی دکوراسیون می توانید انواع این ایینه های تزئینی را انتخاب نمایید . حمام های ویکتوریایی با لوازم تیره رنگ چوبی بلوطی و دیوارهای چوبی با ایینه های دارای قاب چوبی منبت کاری ، قوس دار و دیوارکوب های تزئینی هماهنگی بیشتری دارند .
استفاده از اینه های دیواری مدل فرانسوی با قاب های طلایی تزیین شده با شیشه انتخاب مناسبی برای حمام های سنتی است . در دکورهای فرانسوی لوازم با عکس دختران جوان و ربان های پریشان رواج دارد . همچنین استفاده از قاب ایینه های چوبی منبت کاری شده برای حمام های بزرگ قدیمی ایده جالبی خواهد بود .
اینه های سنتی که قاب دور ان کار دست می باشد نیز در شکل ها و سایزهای مختلف قابل دسترسی است . این گونه قاب ها صمیمیت و گرما را به حمام شما هدیه می دهند .
برای حمام های امروزی تر بهتر است از قاب اینه های ساده تر و فلزی استفاده شود . نصب دست شویی های ساده سفید و قرار دادن ایینه های بدون قاب با دو یا ۳ در در بالای ان در حمام های مدرن مرسوم می باشد .
انواع و اقسام ایینه ها با قاب های چوبی برای حمام های قدیمی تر مناسب می باشد . سایز مناسب ایینه بستگی به اندازه حمام و میزان فضای آزاد ان دارد . ایینه ها هرگز نباید بزرگتر از فضای آزاد حمام باشند .

 

اگر حمام دارای دو دست شویی است باید این دو مورد در برابر یکدیگر قرار گیرند تا ایینه ها بهترنور را پخش کرده و فضا را روشنتر کنند . با این کار فضای حمام به نظر بزگتر می رسد . قابل توجه است که دکوراسیون و وسائل سفید نیز منعکس کننده نور می باشند .
دکوراسیون های سفالی سفید حمام را جذاب کرده و همراه با رنگ ها و سایه های گرم مثل قرمز ، ابی و سبز که اخیرا بسیار محبوب بوده اند با سرامیک ها نقش دار و دارای رنگ های گرم نما زیبا و جدیدی را ایجاد می کند . در چنین حمام هایی ، اینه های بدون قاب مدرن بسیار زیبا خواهد بود . این ایینه ها که معمولا گرد یا مستطیل هستند هماهنگی کاملی با یک حمام مدرن دارند .

 
بهتر است بالای ایینه های دیواری چراغ های قابل تنظیمی نیز نصب نمایید تا نورپردازی مناسبی در حمام ایجاد گردد . با کمک خلاقیت خود می توانید راه های جذابی برای نصب زیبای ایینه ها پیدا کنید . روشنایی ها را می توانید درکنار دوش و در نقاط مختلف حمام نصب می کنید .
آینه ها مصارف مختلفی دارند برای آرایش کردن ، مسواک زدن دندان ها و اصلاح صورت از آنها استفاده می شود پس باید شفاف و دقیق باشند . حتی ایینه های تزئینی نیز باید با دقت انتخاب شوند و جنبه کاربردی انها فراموش نشود .
ممکن است شما فضای قفسه ای کافی در حمام داشته باشید و اینه تنها نقش تزئینی برای شما ایفا نماید . در این حالت انتخاب یک اینه مناسب می تواند مرکز دکوراسیون شما را تشکیل دهد . اینه های بیضی بر بالای دست شویی های پایه دار نمای جذابی ایجاد می کند . همچنین اینه های بزگری که یک دیوار کامل را پوشش می دهد فضای وسیع و روشنی ایجاد می نماید .

 
همچنین نصب یک اینه بالای اینه بزرگ اصلی نیز ابتکار جالبی است . اینه هیا قدی در حمام نیز زیبا و مدرن می باشند .
شما می توانید از اینه های قاب دار یا بدون قاب یا حتی اینه های دارای تجهیزات اضافی برای اویزان کردن حوله و برس و …. استفاده نمایید . یکی از معمول ترین قاب ها به علت نگه داری اسان ان قاب های الومینیومی می باشد . استفاده از یک قاب اینه زیبا و تک مسلما حمای بسیار زیبا را ایجاد می کند .

 

منبع : ویستا

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین