تماس با ما خانه
RSS

h24h25

کفش هایی که دارای بند دور مچ هستند، ایمن تر از انواع دیگر هستند زیرا شما مجبور نیستید برای نگه داشتن کفش در پا، فشار فراوانی بر پای خود وارد کنید و بندها این کار را انجام می دهند. منقبض نگه داشتن پا برای نگه داشتن کفش، موجب خستگی، درد مچ و تاول زدن پا می شود…

1) سعی کنید بعدازظهرها را برای خرید کفش انتخاب کنید، زیرا به طور طبیعی پای افراد صبح ها حدود نیم سایز کوچک تر از بعدازظهرهاست و دلیل آن نیز این است که پاها بعدازظهر کمی متورم شده و به تبع آن سایزشان بزرگ تر می شود.

۲) در موقع انتخاب کفش حتماً باید آن را پوشید و اتکا به نمره های درج شده روی آن برای اطمینان از اندازه بودن آن کافی نیست.

۳) اندازه پای افراد با افزایش سن، کم و زیاد شدن وزن و حتی بارداری تغییر می کند، لذا ملاک قرار دادن سایزهای قبلی در انتخاب آن کار صحیحی نیست.

۴) در هنگام خرید، پوشیدن هر دو لنگه کفش ضروری است. در بیشتر افراد سایز یکی از پاها، بزرگ تر از دیگری است لذا این افراد لازم است که در انتخاب کفش، پای بزرگ تر را ملاک قرار دهند نه پای کوچک تر را.

۵) راه رفتن با کفش در همان زمان خرید بسیار مهم است و اگر کفش بند دارد باید بندهای آن را بست و با آن چند قدم راه رفت.

۶) کفش مناسب کفشی است که انگشت شست پا به راحتی در آن حرکت کند و بین انگشت شست و لبه جلویی کفش، حدود نیم تا یک سانتی متر فاصله وجود داشته باشد.
منبع: روزنامه تهران امروز

امتیاز شما به این مطلب :

comment rss - Trackback

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین