تماس با ما خانه
RSS

به نظر می رسد دکوراسیون اتاق مشترک کودک دختر و پسر از محبوبیت بالایی در خانواده های امروزی برخوردار باشد در این طراحی معمولا از رنگ هایی استفاده می شود که در میان دختر ها و پسرها محبوبیت دارند هر چند که رنگ های صورتی برای کودک دختر و آبی برای کودک پسر تا حدودی رنگ های سنتی بوده اند و تا سال ها برای این دو استفاده خواهند شد اما در طراحی دکوراسیون اتاق مشترک برای این دو می توان از رنگ های محبوب بنفش و نارنجی و یا سبز استفاده کرد. در ادامه با هفت نکته در طراحی دکوراسیون اتاق مشترک دختر و پسر ما ار همراهی نمایید.

mo15361
7 نکته در طراحی دکوراسیون اتاق مشترک دختر و پسر:

در طراحی دکوراسیون اتاق مشترک برای کودک دختر و پسر با از ایده ها و رنگ هایی خنثی استفاده کرد تا در میان در دو گروه دارای محبوبیت باشند. استفاده مشترک از اتاق خواب کودک در میان خواهر و برادر های بسیار اتفاق می افتد و نباید محبوبیت در این اتاق خواب را برای هیچ کدام از آن ها بی اهمیت در نظر گرفت. در ادامه به بررسی هفت نکته و راهکار برای انجام یک طراحی خنثی خواهیم پرداخت:
1- انتخاب یک تم : لازم نیست تم انتخاب شده شما اتومبیل و یا گل باشد. زیرا باید از یک تم خنثی استفاده کنید استفاده از تم ابزار موسیقی و یا حیوانات ایده هیجان انگیزیست اگر چه می توان با ایجاد تم اعداد و یا اشکال هندسی به آموزش آنان نیز کمک کرد.
2- انتخاب تخت و کمد کودک برای آینده : معمولا تخت و کمد کودک دختر و پسر با یکدیگر تفاوت دارد اما برای انتخابی خنثی و مشترک بهتر است از رنگ های سفید و یا سیاه و سفید استفاده کنید تا در آینده نیز بتوان از آن ها استفاده کرد.

3- چند رنگ خنثی : چند رنگ خنثی در طراحی دکوراسیون اتاق مشترک دختر و پسر عبارتند از رنگ سبز، زرد، کرم، بنفش و نارنجی که با رنگ های ترکیبی قهوه ای ، قرمز و طلایی به خوبی میتوان اتاقی محبوب برای استفاده مشترک دختر و پسر طراحی کرد.
4- میز و صندلی کامپیوتر ساده : اغلب طراحی های مربوط به میز و صندلی کامپیوتر برای کودکان با ایجاد نقش و نگارهای خاص دخترانه و یا پسرانه صورت می یگرند بهتر است برای رسیدن به انتخابی خنثی از میز کامپیوتر و صندلی ساده بدون اینگونه نقش و نگارها استقبال کنید.

5- استفاده از استیکر : ایده استفاده از استیکرها و یا همان برچسب های دیواری ایده بسیار ارزان قیمت با تغییرات زیاد برای ایجاد محیطی محبوب در میان دخترها و پیران است.
6- انتخاب یک الگوی الهام بخش: اگر شما در انتخاب رنگ ها و طراحی دکوراسیون اتاق مشترک دختر و پسر تردید دارید می توانید با الگوبرداری از طرح های موفق و اجرای آن با رنگ های خنثی اتاقی زیبا طراحی کنید برای موفقیت های بیشتر در این زمینه و رسیدن به هارمونی مناسب تر می توانید از رنگ های خنثی در ملافه و رنگ فرش ها نیز بهره ببرید.

7- تزئین اتاق با حروف الفبا: از ابتدای نام کودک خود برای تزئین اتاق و تخت خواب او استفاده کنید این کار نه تنها فضایی خنثی را برای داشتن اتاق خوابی مشترک ایجاد می کند بلکه شما با کمترین هزینه توانسته اید تزئینی زیبا و محبوب در اتاق خواب مشترک دختر و پسرتان ایجاد کرده اید.
استفاده از دکوراسیون اتاق مشترک در میان برادر ها و خواهر ها امری طبیعی است این طراحی با ایجاد فضایی خنثی میتواند دارای محبوبیت در بین فرزندان شما باشد.

 

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین