تماس با ما خانه
RSS

در  ادامه جناب آقای دکتر  می فرمایند: اسکلت بینی به اندازه کافی محکم نشده و نوک بینی افتاده است که در این صورت توسط یک جراح بینی مجرب می توان مشکل را برطرف کرد .
قوز بینی کاملا برداشته نشده ، این مشکل نیز به راحتی توسط جراح قابل حل خواهد بود .

he2108
انحراف بینی هنوز برداشته نشده یا بینی هنوز کج است که این مشکل نیز قابل اصلاح است .

بافت های بینی بیش از حد برداشته شده است ، پشت بینی بیش از حد فرورفته و یا بینی بیش از حد سر بالا شده است که اصلاح کردن این موارد نیاز به یک جراح مجرب دارد و نتایج این عمل ها همیشه قابل پیش بینی نیستند اما در صورتی که امکان اصلاح وجود داشته باشد برای این گونه موارد معمولا اسکلت بینی را به وسیله غضروف ها و یا استخوان های خود بیمار تقویت می کنند که معمولا از غضروف های لاله گوش و یا دنده ها استفاده می شود .

زمانی که آسیب دیدگی مربوط  به پوست بینی باشد ترمیم بسیار مشکل و حتی غیر ممکن است که البته این موارد بسیار کم دیده می شود .
زیاد بودن فاصله سوراخ های بینی ، مشکلات تنفسی ، ناراضی بودن بیمار از عمل جراحی اولیه ، کج شدن استخوان های بینی به دلیل ضربات فیزیکی و … از جمله عواملی هستند که برای برطرف کردن آنها ممکن است به جراحی مجدد نیاز باشد .

جراحی مجدد تا چه حد موثر واقع می شود ؟
از آنجا که عمل ترمیمی بینی نیاز به تجربه و تخصص بیشتری نسبت به جراحی اولیه دارد ، انتخاب جراح بینی مناسب یکی از مهمترین عوامل در میزان موثر بودن عمل ترمیمی به شمار می آید .

 

یکی دیگر از عواملی که  در میزان موثر بودن عمل ترمیمی بینی نقش دارد نوع پوست بینی و یا نوع  مشکل ایجاد شده می باشد که در مورد پوست بینی باید گفت پوست هایی با ضخامت معمولی (نه خیلی نازک و نه خیلی ضخیم ) بهترین کاندید برای عمل ترمیمی به شمار می آیند و مشکترین عمل ، مربوط به افرادی است که پوست آنها در ناحیه پره ها و سوراخ های بینی ، بیش از حد برش خورده باشد .

 

علاوه بر این موارد ، صبر و شکیبایی بیمار در سپری شدنِ زمان لازم برای ترمیم ، یکی از عوامل مهم در عمل ترمیمی به شمار می آید .

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین