تماس با ما خانه
RSS

چگونه نرم کننده لباس خانگی درست کنیم امروزه باید تمام تلاش خود را کرد تا خانواده را از معرض مواد شیمیایی مضر دور کرد. ساخت نرم کننده ی مایع پارچه موجب صرفه جویی در پول و افزایش سلامتی خانواده می شود. مواد تشکیل دهنده ی ارزان این معجون امن و غیر سمی هستند، اما محصول نهایی اثری شگفت در کاهش حالت استاتیک پارچه و احساس نرمی دارد. بعد از دنبال کردن این دستور، برای چندین هفته مواد لازم جهت نرم کردن لباس ها را در اختیار دارید.

hou16298

مواد لازم: جوش شیرین، سرکه سفید مقطر، آب، روغن اسانس (اختیاری)، گالن پلاستیکی

۱ فنجان جوش شیرین را در یک ظرف پلاستیکی بریزید. ۱ فنجان آب به ظرف بیافزایید و به آرامی ۶ فنجان سرکه سفید مقطر در آن بریزید. سرکه و جوش شیرین صدای فش فش خواهند داد.

۷ فنجان آب بیشتر اضافه کنید. در ظرف را ببندید و مخلوط را هم بزنید. درپوش را چند بار باز کنید تا گازهای آن خارج شود.

در صورت تمایل، چند قطره اسانس به آن اضافه کنید و مخلوط را مجددا هم بزنید.

۱ فنجان از نرم کننده ی خود را در طول چرخه شستشوی نهایی در محفظه ی مخصوص بریزید. در صورتی که نرم کننده ی شما حاوی اسانس است، بطری را قبل از استفاده تکان دهید.

اگر نرم کننده تان تمام شده و نیاز به استفاده از چیزی سریع دارید، در طول چرخه شستشو ۱/۳ فنجان سرکه سفید در محفظه ی شستشوی ماشین لباسشویی بریزید، پس از آن ۱/۳ فنجان جوش شیرین به آن اضافه کنید.

اگر چرخه ی شستشو در حال اتمام است و اضافه کردن نرم کننده را فراموش کرده اید، در طول چرخه ی شستشوی نهایی ۱ فنجان سرکه سفید را به همراه ۱/۴ فنجان جوش شیرین به محفظه اضافه کنید.

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین