تماس با ما خانه
RSS

طبیعی است که میان شما و مرد زندگی تان اختلاف نظرهایی باشد اما برخی از رفتارهاست که با هیچ بهانه ای توجیه نمی شوند. شما زن قدرتمندی هستید، باید قدر خود را بدانید و به هیچکس، حتی مرد زندگی تان، این اجازه را ندهید تا با شما چنین رفتارهایی داشته باشد.

مطمئنا در هر سنی که باشید یا هر سطح تجربه‌ای که داشته باشید، اینکه بدانید مردی به شما علاقه دارد یا نه کار دشواری است. خیلی از مردها ترجیح می‌دهند به صورت یک راز باقی بمانند، اما برای بیشتر مردها باید از طریق نشانه های رفتاری متوجه نیت قلبی‌شان شد. اگر نمی‌دانید طرف مقابل تان به شما علاقمند است یا نه و مطمئن نیستید که باید از رابطه بیرون بیایید یا خیر، در زیر به علائمی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهد مردتان چندان به شما علاقه‌مند نیست. اگر مردی که در زندگی‌تان است چند مورد از این خصوصیات را دارد، زمان آن رسیده است که به او «نه» بگویید.

به هر قیمتی می خواهد که ظاهر خود را تغییر دهید 

هر فردی چهره و اندام خاص خود را دارد. ممکن است که شما اندام ایده آل مرد زندگی تان را نداشته باشید اما اگر او شما را وادار کرد تا به هر قیمتی خودتان را تنها برای رضایت او تغییر دهید، بدانید که او فرد مناسبی برای شما نیست. چیزی که باید در اولویت او باشد، سلامت شماست. آیا او حاضر است که شما با غذا نخوردن، تنها برای رسیدن به تناسب اندام، به جسم تان آسیب برسانید؟ اگر اینگونه است، به جای از دست دادن وزن، بهتر است که او را از دست بدهید.

رویاهای شما را نادیده می گیرد 

شاید مرد زندگی تان با آرزوهای شما یا حتی با برخی از آنها موافق نباشد اما این بدین معنی نیست که آنها را نادیده بگیرد. شما باید بتوانید در کنار او از آرزوهایی که در سر دارید سخن بگویید، او نیز باید با گوش جان آنها را بشنود، حتی اگر قبول شان نداشته باشد. در واقع مردی که شما انتخاب می کنید باید حامی تان باشد. بنابراین اگر هر زمان که از رویاهایتان برای او سخن گفتید و عکس العملی منفی از او دیدید، بهتر است که دور او را خط بکشید، در غیر این صورت از آروزهایی که در سر دارید باید بگذرید.

به حریم خصوصی تان تجاوز می کند 

اعتماد، مهمترین بخش یک رابطه عاطفی است. شاید جذابیت فیزیکی اوست که شما را به سمت اش جلب می کند اما در بلند مدت، اگر اعتمادی در کار نباشد، رابطه شما نیز دوامی نخواهد داشت. برخی از زوج ها عادت دارند که گوشی یکدیگر را چک کنند. اگر این کار بدون اجازه صورت گیرد، اشتباه محض است. بنابراین اگر شریک زندگی تان به شما اعتماد ندارد و به حریم خصوصی تان تجاوز می کند، رابطه شما با او از پایه و اساس اشتباه است.

اعتماد، مهمترین بخش یک رابطه عاطفی است‎

در ملا عام شما را سرزنش می کند 

هیچ رابطه ای نیست که در آن اختلاف نظر وجود نداشته باشد. شما با یک ربات در ارتباط نیستید، بنابراین زمان هایی در رابطه عاطفی شما وجود دارد که شما با حرف ها و رفتارهای طرف مقابل تان از کوره در می روید. اما اگر در این شرایط در جمعی به سر می برید، باید خودتان را کنترل کنید و تا زمان تنهایی تظاهر کنید که با شریک زندگی تان رابطه خوبی دارید. اگر مرد زندگی تان این گونه نیست و در مقابل دیگران رفتارش زشت با شما دارد، مطمئنا شما حس یک بازنده را پیدا خواهید کرد، حسی که لایق آن نبوده و نیستید.

شما را در اولویت نمی گذارد 

طبیعی است! ممکن است در دوره ای از زندگی، شما اولویت اول مرد زندگی تان نباشید، به عنوان مثال او مجبور شود که در دوره ای زمان بیشتری را با خانواده اش سپری کند یا برای کارش وقت بیشتری بگذارد؛ اما اگر این رفتار همیشگی شود مثلا  او قرارش را با شما کنسل کند تا با دوستانش باشد، بدانید که انتخاب اول او نیستید. اگر چه شما نمی توانید هر روز در اولویت برنامه های او باشید اما در کل باید این حس را در شما ایجاد کند که یکی از مهمترین بخش های زندگی او هستید، نه دائما آخرین انتخاب او. بنابراین اگر حس نمی کنید که پادشاه زندگی او هستید، وقت آن است که در انتخاب تان تجدید نظر کنید.

از صحبت های جدی و مهم فراری است 

خیلی ها از صحبت های جدی فراری اند، از این جهت که فکر می کنند ممکن است به دعوا و ناراحتی ختم شود. اما نمی توان همیشه از این وضعیت فرار کرد زیرا بی شک  اختلاف نظرهایی رخ می دهد که جز با صحبت کردن حل نخواهد شد. اگر چه این کار صبر و حوصله می خواهد اما در نهایت منجر به حل مشکل می شود. بنابراین اگر مرد زندگی شما مدام از حرف زدن در مورد مسائل جدی زندگی بیزار است، نشانه ضعف اوست. به مردی که در سختی ها شما را تنها بگذارد، اعتمادی نیست. شما لایق قوی ترین ها هستید.

رابطه شما را پنهان می کند 

هر کسی به نوعی با فرد مورد علاقه اش برخورد می کند. ممکن است مرد مورد علاقه شما دست شما را بگیرد و شما را به همه دوستان و اعضای خانواده اش معرفی کند یا حتی شما را از آنها پنهان کند. اگر طرف مقابل تان جزو دسته دوم است، باید به احساس او و جدیت اش در رابطه شک کنید. باید دلیل پنهان کاری اش را بپرسید. شاید او در رابطه دیگری به سر می برد یا شما را به عنوان زن زندگی اش قبول ندارد. دلیل او هر چه باشد، شما باید فردی را انتخاب کنید که از نشان دادن شما به اطرافیان اش احساس غرور کند و به خود ببالد.

شما را از دیدار دوستان تان منع می کند 

در ابتدای رابطه، زمانی که شما شور و اشتیاق زیادی دارید، شاید ساده باشد که هر چه غیر معشوقه تان را از زندگی تان حذف کنید اما این شرایط در دراز مدت صبر شما را به سر خواهد آورد. مهم نیست که شما در چه مرحله ای از رابطه به سر می برید، دوستان تان بخش مهمی از زندگی تان هستند که هیچگاه نباید آنها را نادیده بگیرید. بنابراین اگر فردی خواست آنها را از زندگی شما بیرون کند، بهتر است که خودش از زندگی شما بیرون رود. همه ما به دوستانی احتیاج داریم تا زمانی را با آنها سپری کنیم، بنابراین زیر بار حرف زور هیچ مردی در این مورد نروید.

شما را با دیگران مقایسه می کند 

مقایسه کردن در هر شرایطی یکی از بدترین رفتارها است. به عنوان مثال اگر مادر مرد زندگی تان مدام دست پخت شما را با مادرش مقایسه می کند یا این که ظاهر دختران دیگر را برای شما مثال می زند، بهتر است که از همان ابتدا جلو این رفتارها را بگیرید. شما برای خودتان شخصیتی منحصر بفرد دارید که هیچ گاه نباید با مقایسه تحقیر شود.

با احساسات تان بازی می کند 

شما باید کنار مردی که انتخاب می کنید، احساس آرامش داشته باشید. اما اگر طرف مقابل تان مدام با احساسات شما بازی کند، بدین معنی است که هیچگاه طعم آرامش را در رابطه نخواهید چشید. رفتارهای مختلفی می تواند احساسات شما را خدشه دار کند، به عنوان مثال او اعتماد به نفس را از شما می گیرد، شما را تحقیر یا تمسخر می کند، مدام روی شما عیب می گذارد و… این رفتارها به مرور زمان شما را افسرده کرده و امید به زندگی را از شما می گیرد. بنابراین هر چه سریع تر به رابطه تان با چنین فردی خاتمه دهید و دنبال مردی باشید که برای شخصیت تان ارزشی والا قائل است.

منبع: برترین ها

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین