تماس با ما خانه
RSS

علاوه بر رنگ هایی که استفاده آن ها در دکور خانه پیشنهاد می شود رنگ هایی هم هستند که طراحان دکور کمتر از آن ها در دکوراسیون به کار می برند. در این جا با چند نمونه از این رنگ ها آشنا شویم.

سبز بی رنگ

استفاده از این رنگ روی دیوارها هیچ جلوه زیبایی به خانه نمی دهد. حتی روی پنجره ها و لوازم داخلی هم بهتر است از آن استفاده نکنید چون رنگ های کمی هستند که می توانید همراه با آن استفاده کنید.

استفاده از رنگ سبز روشن روی دیوارها هیچ جلوه زیبایی به خانه نمی دهد

آبی

بعضی از طراحان از بعضی از رنگ ها بنابر دلایل شخصی اجتناب می کنند. به عنوان مثال یکی از طراحان به نام susan niblo رنگ آبی را پیشنهاد نمی کند چون در خانه ای که بزرگ شده همه جا از رنگ آبی استفاده شده بود. او از این رنگ بیشتر در لوازم جانبی استفاده می کند تا روی دیوار.

از رنگ آبی بیشتر در لوازم جانبی استفاده کنید تا روی دیوار

مشکی رنگ دکوراسیون

به گفته بعضی از طراحان دکور بهتر است از این رنگ در خانه استفاده نکنیم زیرا به اندازه کافی در مکان های دیگر با آن رو به رو می شویم. رنگ های سیاه در دفاتر کار و در لباس هایی که روزانه تن می کنیم.

رنگ سیاه را در دفاتر کار و در لباس هایی که روزانه تن می کنیم استفاده کنید نه در دکوراسیون خانه

نارنجی سوخته

رنگ های گرم مثل نارنجی و زرد کمی سنگین و تاریخ گذشته هستند.

رنگ های گرم مثل نارنجی و زرد برای دکوراسیون خانه کمی سنگین و تاریخ گذشته هستند

بژ

مردم این رنگ را به دلیل این که در هر فضایی می توان استفاده کرد به کار می برند. اما نظر طراحان این نیست چون کار کردن با رنگ های کمرنگ کمی سخت است و معمولا با رنگ کف اتاق تضاد پیدا می کند.

کار کردن با رنگ های کمرنگ کمی سخت است و معمولا با رنگ کف اتاق تضاد پیدا می کند

طلایی

امروزه استفاده از این رنگ در دکوراسیون رواج چندانی ندارد و یکی از رنگ هایی است که خواستار چندانی ندارد. رنگ طلایی روی دیوار کمی خشن و زننده است به جای آن می توانید از رنگ ها متالیک استفاده کنید.

رنگ طلایی روی دیوار کمی خشن و زننده است

بنفش

بنفش یکی دیگر از رنگ هایی است  که طراحان استفاده از آن را پیشنهاد نمی کنند. این رنگ را به سختی می توان با رنگ های دیگر در خانه ست کرد. اما اگر به آن علاقه دارید ناامید نشوید. بنفش نشاندهنده خلاقیت و روحانیت است پس زیاد هم نمی تواند رنگ بدی باشد.

رنگ بنفش را به سختی می توان با رنگ های دیگر در خانه ست کرد

زرد

معمولا کسانی که سعی کرده اند این رنگ را در دکور خانه استفاده کنند با ناامیدی و شکست مواجه شده اند. اگر می خواهید از این رنگ در خانه استفاده کنید در فضاهای کوچک و روشن مثل درب جلویی خانه به کار ببرید.

کسانی که با ناامیدی و شکست مواجه شده اند از رنگ زرد در خانه استفاده می کنند

رنگ های جیغ

طراحان دکور سعی می کنند کمتر از رنگ های جیغ استفاده کنند چون این رنگ ها کمی قدیمی شده و مستقیما روی مغز تاثیر می گذارند. اگر تصمیم دارید رنگ های زیادی در دکور به کار ببرید از نوع مات رنگ ها استفاده کنید. مثلا به جای صورتی جیغ از صورتی کثیف استفاده کنید.

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین