تماس با ما خانه
RSS

انتخاب رنگ یا کاغذ دیواری برای دیوارهای خانه به نظر معضلی حل نشدنی است. گاهی وقت ها واقعا انتخاب بین این دو سخت می شود زیرا هر کدام مزایا و معایبی دارند که انتخاب را محدود می کنند ولی شاید دانستن چند نکته درباره آن ها به شما کمک کند انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

mo27502

کاغذ دیواری برای دیوار خانه بهتر است یا رنگ؟ کدام خانه را بزرگتر می کند؟

ما قصد نداریم بگوییم رنگ بهتر است یا کاغذ دیواری، ما فقط قصد داریم نکات مثبت و منفی این دو را به شما بشناسانیم، اما تصمیم نهایی برعهده خود شماست.

رنگ ها تنوع بیشتری دارند یا کاغذدیواری ها؟ در امر تنوع این کاغذ دیواری ها هستند که برگ برنده را در اختیار دارند زیرا هم تنوع رنگی و هم تنوع طرحی بیشتری دارند.

کدام یک خانه ام را نورگیرتر می کند؟

وقتی صحبت نورگیری به میان می آید، رنگ ها یک قدم از کاغذ دیواری ها جلوترند به دلیل سطح براقشان. این سطح براق نور را منعکس می کند و در نتیجه فضا روشن تر به نظر می رسد در صورتی که کاغذدیواری ها جاذب نور هستند و از این قابلیت بی بهره اند.

با رنگ خانه ام بزرگ تر جلوه می کند یا کاغذ دیواری؟

اگر قصد دارید خانه کوچک تان را بزرگ تر جلوه دهید، رنگ ها بیشتر از کاغذ دیواری ها به شما کمک خواهند کرد چرا که در خانه های کوچک هرچه فضا به دور از شلوغی و طرح های اضافی باشد، بزرگ تر به نظر می رسد؛ از سوی دیگر نمی توان کاغذدیواری هایی را که طرح های زیبایی دارند هم نادیده گرفت. درست است که طرح روی آن ها خانه را کوچک تر نشان می دهد اما فریبنده تر و متفاوت تر از رنگ هاست.

بافت های متفاوت را در کدام یک می توانم پیدا کنم؟

اگر آن قدر جزئی نگر هستید که حتی بافت دیوارهای تان هم برایتان مهم است، شک نکنید بهترین انتخاب برای شما کاغذ دیواری است. دنیای کاغذ دیواری ها آن قدر بزرگ و متنوع است که شک داریم آنچه را که مد نظرتان است، پیدا نکنید.

می توانم ترکیبی از رنگ و کاغذدیواری در خانه ام داشته باشم؟

در نهایت اگر نتوانستید بین رنگ و کاغذ دیواری یکی را انتخاب کنید، از ترکیب رنگ و کاغذ دیواری استفاده کنید اما این ترکیب کردن باید هوشمندانه و معمارانه انجام بگیرد.

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین