تماس با ما خانه
RSS

fo3631

مواد لازم برای کباب بال مرغ :

 بال مرغ  ۱٫۳ کیلوگرم
پیازچه خرد شده  ۱ عدد
 دانه کنجد  ۲ قاشق غذاخوری

مواد لازم برای تهیه سس:

سس سویا  یک چهارم فنجان
 عسل ۳ قاشق غذاخوری
 زنجبیل پوست کنده و رنده شده ۲٫۵ سانتی متر
 سیر ۳ حبه
سس تند یک هشتم قاشق چایخوری

طرز تهیه کباب بال مرغ با سس عسل و زنجبیل :
فر را با حرارت ۴۲۵ درجه فارنهایت گرم کنید. یک سینی مخصوص فر برداشته و روی آن را فویل بکشید. روی فویل را با روغن زیتون بپوشانید تا بال مرغ به آن نچسبد.حالا تمام مواد لازم برای تهیه سس را در یک کاسه با هم مخلوط کنید. بال ها را روی سینی فر بچینید (قسمتی که پوست دارد رو به پایین باشد). سعی کنید سینی زیاد شلوغ نشود.

حالا تمام مواد لازم برای تهیه سس را در یک کاسه با هم مخلوط کنید.بال ها را روی سینی فر بچینید سعی کنید سینی زیاد شلوغ نشود.حالا سینی را برای ۱۵ دقیقه داخل فر قرار دهید. بعد از این زمان با استفاده از یک انبر بال ها را برگردانید، طوری که قسمت پوست دار آن رو به بالا قرار گیرد. برای ۱۰ دقیقه دیگر مرغ ها را داخل فر بگذارید تا خوب سرخ و طلایی رنگ شوند. هنگام پخت حواستان به آنها باشد تا نسوزند.

  مرغ ها را داخل فر بگذارید تا خوب سرخ و طلایی رنگ شوند.حالا بال های کبابی را در یک کاسه گذاشته و با باقی مانده سس مخلوط کنید.حالا بال های کبابی را در یک کاسه گذاشته و با باقی مانده سس مخلوط کنید.دانه کنجد و پیازچه را روی بال های سوخاری پاشیده و سرو کنید.دانه کنجد و پیازچه را روی بال های سوخاری پاشیده و سرو کنید.

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین