تماس با ما خانه
RSS

fo3374

مواد لازم برای ران کبابی با گوجه گیلاسی :

* ران مرغ با استخوان و پوست ۹۰۰ گرم
 نمک نصف قاشق چایخوری
 گوجه گیلاسی ۲ فنجان
 سیر بدون پوست ۶ حبه
سرکه بالزامیک یک و نیم قاشق غذاخوری
روغن زیتون یک و نیم قاشق چایخوری
* رزماری تازه ۲ شاخه

* ران مرغ با استخوان و پوست (البته چربی های اضافه را می توانید با چاقو ببرید)* ۲ شاخه رزماری تازه (یا نصف قاشق چایخوری رزماری خشک)

طرز تهیه ران کبابی با گوجه گیلاسی :
ران مرغ را در یک ظرف مخصوص فر بچینید. این ظرف باید اینقدر جا داشته باشد که بین گوشت ها کمی فاصله ایجاد شود. هر دو طرف مرغ ها را نمک بزنید.ران مرغ را در یک ظرف مخصوص فر بچینید. باید بین گوشت ها کمی فاصله ایجاد شود
فر را با حرارت ۱۹۰ درجه سانتیگراد گرم کنید. گوجه گیلاسی ها را نصف کرده و همراه با سیر در یک کاسه ریخته و روی آن ها سرکه بالزامیک و روغن زیتون بپاشید.مخلوط گوجه گیلاسی ها را روی تکه های مرغ و اطرافشان بریزید. ما می خواهیم پوست مرغ داخل فر قهوه ای رنگ شود. در آخر رزماری ها را روی گوجه بگذارید. (اگر از رزماری خشک استفاده می کنید، آن ها را با گوجه ها مخلوط کنید)

 

گوجه ها را روی تکه های مرغ و اطرافشان بریزید و در آخر رزماری ها را روی گوجه ها بگذارید.حالا ظرف را بدون پوشش و درب برای ۴۵ دقیقه داخل فر بگذارید تا زمانی که مرغ ها خیلی خوب سرخ شده و قهوه ای رنگ شوند. بعد از اینکه مرغ ها پختند آن ها را از فر درآورده و بگذارید برای ۵ دقیقه خنک شود. چربی های اضافه مرغ را می توانید با ملاقه بردارید.

 

ظرف را بدون پوشش و درب داخل فر بگذارید تا زمانی که مرغ ها سرخ شده و قهوه ای رنگ شوند.این مرغ خوشمزه را می توانید با نان تست، نودل کره ای یا برنج سرو کنید.

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین