تماس با ما خانه
RSS

zimg_001_11

به افزایش طول و حجم مو با کمک گرفتن از موی طبیعی یا مصنوعی که به صورت خارجی به موها وصل میشوند را اصطلاحا” اکستنشن مو می گویند.
دو نوع عمده اکستنشن مو وجود دارد:۱- موهای طبیعی انسان ۲- موی مصنوعی
موهای طبیعی انسان ممکن است بیشتر مورد توجه افراد متقاضی قرار بگیرد ولی این موها بسیار گران هستند.
البته می‌توانید رنگ این موهای اضافی را متفاوت از موهای طبیعی خودتان انتخاب کنید تا به‌عنوان های‌لایت یا مش استفاده شوند.
این موها اگر جنس مناسبی داشته و توسط یک متخصص، لابه‌لای موهای طبیعی اضافه شوند، کاملا با موهای طبیعی مخلوط شده و غیرقابل تشخیص خواهند بود. روشهای متعددی برای اتصال این موها وجود دارد.
اکستنشن مو می تواند موها را پرتر و سالم تر به نظر برساند و حتی برای بعضی افراد دچار ریزش مو و موی نازک یک جایگزین محصوب می شود. ولی باید دقت کرد نوع این اتصال بسیار مهم می باشد و در اکثر روش ها این اتصال آسیب شدیدی به موهای اصلی وارد می کند.
شما می‌توانید طول موهایتان را حداکثر ۲۶ یا ۳۰ سانتی‌متر بلند کنید. به این نکته توجه کنید که هر چه طول موهای مصنوعی و مقدار آنها بیشتر باشد، فشار بیشتری به پوست سرتان می آید، چون وزن این موها زیاد خواهد شد.
فشار زیاد ممکن است باعث آسیب و ریزش موهای طبیعی و کم‌پشت شدن آنها شود. بهترین طول موی اضافه شده برای خانمی که قد متوسطی دارد، ۲۲سانتی‌متر یا کوتاه‌تر از آن است.
موهای مصنوعی را درست مانند موهای طبیعی می‌توانید بشویید و نرم‌کننده به آنها بزنید. شامپوها و لوسیون‌های خاصی برای موهای اضافی در بازار موجود است که از آنها می‌توانید در هنگام خواب، شنا و… برای زیبایی و حفاظت بیشتر موها استفاده کنید.
بیشتر اکستنشن‌ها حدود ۳ تا ۴ ماه لابه‌لای موهای شما دوام می‌آورند. البته دوام این موها بستگی به نظر فرد و نحوه مراقبت از آنها دارد.
اگر بخواهید بدانید که این موها پس از چه مدت از کف سر فاصله می‌گیرند، باید گفت که سرعت رشد موها در ماه، تقریبا حدود ۵۲/۱سانتی‌متر و در سال حدود ۱۵سانتی‌متر است. هر چه سن شما بیشتر باشد، سرعت رشد موهایتان کاهش می‌یابد، بنابراین موها دیرتر از کف سر شما فاصله می‌گیرند.

مضرات موهای مصنوعی :
بعضی افراد نیز به دلیل کشش زیاد موها دچار سردرد می‌شوند. گاهی چسب یا خود این موهای مصنوعی، موجب ایجاد حساسیت در پوست‌سر خواهند شد.

یادتان باشد:
۱ – موها را با یک برس بسیار نرم و مرحله به مرحله ا‌ز پایین به بالا شانه کنید.
۲ – هنگام خوابیدن باید موهای خود را در بالای سرتان جمع کنید. قرار دادن این موها در زیر سر، موجب نامرتب شدن و گره خوردن‌شان به یکدیگر خواهد شد.
۳ – موهای اضافه را نباید خودتان در خانه رنگ کنید.
۴ – برای جلوگیری از درهم پیچیدگی موها، همواره دست خود را به داخل حاشیه موهای اضافه شده برده و به سمت پایین بکشید.
۵ – از تافت و سایر حالت‌دهنده‌های حاوی سیلیکون برای موهای اضافه شده استفاده نکنید. این کار باعث می‌شود که موها از محل اتصال خود جدا شوند.
از شما عزیزان خواهشمندیم که با مطالعه در مورد اکستنشن مو با اگاهی کامل برای اینکار اقدام نمایید تا از انجام اکستنشن همیشه خاطر ه ای خوب در ذهنتان باقی بماند زیرا رضایت شما انگیزه خدمات ماست .
این مقاله با جمع آوری نکات مهم قبل از انجام اکستنشن این هدف را دارد که شما متقاضیان عزیز با آگاهی کامل از این تکنیک اقدام به این کار نمایید تا بعد از انجام خاطره ای خوش از اکستنشن در ذهنتان بماند و راههای جلوگیری از آسیب جدی را آموزش دهد.

در روش اکستنشن رافل نه از چسب استفاده می شود و نه از رینگ و موهای اضافه شده به تنها ۲۰% موهای شما متصل می شود و در نتیجه موی شما تحت فشار قرار نمی گیرد و باعث ریزش موی شما نمی شودو دوام خوبی نیز دارد .

این در حالیست که:
•    در روش اکستنشن توسط کراتین (چسب) : از دستگاهی جهت ایجاد حرارت استفاده میشود و سالها قبل مرسوم بوده که این روش با توجه به معایب زیادی که داشت منسوخ شده است. درواقع اکستنشن با چسب وکراتین بخاطر سنگینی زیادی که به موها میدهد و از بین بردن موی اصلی فرد در هنگام برداشتن موها ) که معمولا فردی که اکستنشن کرده مجبور به کوتاهی کامل مو می شود(  منسوخ شده است.
•    در روش بعدی یعنی میکرورینگ که از روش چسب و کراتین مضرات کمتری دارد اما با این وجود معایب خاص خود را دارد.وجود میکرورینگ در سر بعضی از افراد ایجاد حساسیت میکند و همچنین حجم سنگینی روی مو معمولاً ایجاد می کند و هنگام شانه و براشینگ عموماً مشکل زا می شود ، این در حالیست که روش رافل چون تارهای مو  بدون هیچ ابزاری و با یک تکنیک خاص به مو متصل می شود کشیدگی برای مو ایجاد نشده و سنگینی ایجاد نمی کند.
البته جنس موی شما  نیز برای اکستنشن مهم می باشد و متخصصین ما با بررسی موهای شما به شما پیشنهاد های خود را ارائه میدهند که آیا موهای شما آاسیب پذیر است یا خیر و اگر آسیب پذیر است قابلیت اکستنشن تا چه حد را دارد و چه سایز مو و چه حجم مویی برای موهای شما مناسب است.
نکته قابل توجه در این روش اکستنشن این است که این روش بدلیل ظرافت بسیار بالایی که دارد قابل نصب در قسمت جلوی سر و چتری های شما را نیز دارد بدون اینکه کسی متوجه شود شما از اکستنشن استفاده کرده اید و این نکته مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار گرفته زیرا در بسیاری از روش های اکستنشن این امکان وجود ندارد و یا اگر هست اتصال  اکستنشن قابل مشاهده است و قائدتاً زیبایی و ظرافت کافی را ندارد.
این سبک اکستنشن بدلیل ظرافت میتواند جهت اضافه کردن موهای های لایت یا مش لابلای کل موها حتی موهای جلو استفاده شود و در نتیجه شما تمام موهای خود را می توانید مش یا های لایت کنید.

امتیاز شما به این مطلب :

comment rss - Trackback

  1. elham گفت:

    رافل همون روش دوخته؟؟همون روش معروفه سالن نهایت؟؟وواینکه ایا شما شعبه ای توی شمال نداری؟؟خیلی مایلم این روش رو امتحان کنم ولی برامم سخته بخوام بیام اونجا؛لطفا راهنماییم کنید

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین