تماس با ما خانه
RSS

آدم های زیادی هستند که می خواهند همانند جمع باشند و به قول معروف همرنگ جماعت باشند، اگر می خواهید که شما رهبر و یک سر و گردن بالاتر از بقیه باشید، این مطلب برای شماست، خیلی احساس خوبی است، اینکه بدانید واقعا تک و یکتا هستید.

L1396776059
بدانید که شما تک هستید.

برای شروع، فقط کافیست احساس کنید که در این سیاره خاکی، تک هستید و با بقیه فرق دارید.مطمئنا، بعضی از مردم تفاوت های بیشتری با بقیه دارند، ولی همه ی ما تجربیات و ویژگی های خاص خود را داریم که تفاوت حقیقی را بین مردم زمین بیان می کند.دقت کنید، هیچ کس مغز شما را ندارد، چیزهایی که در فکر شما می گذرد را ندارد و واکنش های شما را ندارد، همه متفاوت هستند.القاب تقریبا بی استفاده هستند تلاش برای متفاوت بودن امکان پذیر و نتیجه دهنده است. یک تغییر کوچک در فرهنگ ها نشان می دهد که هر ملتی به طور پیش فرض، متفاوت عمل می کنند. قبول کنید که منحصر به فرد هستید و روی خود کار کنید. به هر حال ببینید چه کسی هستید؟
خود را بشناسید و خودتان باشید.
برای هرچه خاص تر شدن، شما باید خودتان باشید، نه یک کپی محض از یک فرد دیگر!اگر شما نمی دانید که چه کسی هستید، خاص شدن به طرز وحشتناکی سخت می شود.برای شناختن خود، باید ابتدا خودتان را بیابید، چه کسی هستید؟ چه شکلی هستید؟ چه چیزی دوست دارید؟ وقتی که کسی اطرافتان نیست چه کسی هستید؟خیلی مهم است که خودتان را دوست داشته باشید، اگر از اینکه خودتان باشید راحت نیستید، در آخر مجبور می شوید که یک کپی از شخص دیگری شوید، یا اینکه حداقل آدمی می شوید که دیگران از شما راضی نیستند.
زمانی را تنها بگذرانید.
امروزه امری طبیعی است که به طور مرتب، توسط اطرافیان مان نصیحت و تحریک شویم، چه توسط مردم اطراف و چه توسط پوسترها.برای اینکه بدانید واقعا که هستید و خود را بشناسید، مدتی را تنها سیر کنید، هرگونه وسیله ارتباطی را قطع کنید.
تقریبا به طور مداوم و همیشه به ما می گویند که چه بپوشیم، چه بخوریم، چه بگوییم، چگونه به نظر برسیم، چگونه رفتار کنیم، چه بخوانیم، چه ببینیم و …، در این مواقع بدون اطلاع به بقیه مستقل شوید، از این به بعد دیگر هیچ کس شما را راهنمایی نمی کند که باید چه کار کنید. این احساس که، اگر جایی بنشینید و فکر کنید چه اتفاقی می افتد اگر آن چیز را نپوشید/نخورید/نگویید/انجام ندهید/نخوانید/تماشا نکنید، قوی است. فکر کنید که اطرافیان شما ومحیط اطراف تان چه نگاهی به شما خواهند داشت و چگونه به نظر می آیید.
بدانید که چه می خواهید.
دقت کنید، شما می خواهید خاص باشید.شاید در گروه کوچکی از دوستان باشید که همراه آن ها وقت خود را بیهوده نمی گذرانید و سخنان بیهوده نمی گویید، پس تنها فکری که در سرتان است تفسیر بد از این گروه است.در حالت عادی شما چه چیزی می فهمید؟ در مورد کسانی که شما را یک آدم نرمال حساب می کنند چطور؟ هر فردی یک تفسیر خاص از متفاوت بودن دارد، به نظر شما متفاوت بودن به ظاهر است؟رفتار؟ صحبت؟ یا رویا؟
بدانید که چگونه می خواهید متفاوت باشید
بعد از اینکه دانستید معنای متفاوت بودن برای شما چیست، بفهمید که چگونه می خواید به آن دست پیدا کنید.
آیا در گروهی از دوستان هستید که رفتارهای خاص و عجیبی بروز می دهند؟ چگونه می خواهید که خودتان باشید و به هدفتان برسید؟می خواهید نابغه ریاضی شوید و یا با پوشیدن لباس بنفش، خوشگذرانی کنید؟ هر کدام را که انجام دهید، حق دارید، زیرا شما به روش های مختلفی فکر می کنید.

 

phow

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین