تماس با ما خانه
RSS

ae17307118367e4f6c4f45c1a256e042

 

هیچکدام از روش‏ های قدیمی مانند تیغ زدن، موم کشیدن، استفاده از کرم‏ های موبَر واستفاده از دستگاه‏ های اپیلاتور نتوانسته رضایتمندی قابل توجهی را به‏ دست آورد. نتایج مطلوب لیزر و عوارض نادر آن، باعث افزایش روزافزون افرادی شد که سال‏ ها در انتظار روشی بهتر در حذف موهای زاید بودند. اکثر لیزرها ملانین (رنگدانه سیاه) موجود در مو را هدف قرار داده و باعث تخریب فولیکول موهای سیاه می شوند و به همین دلیل موهای سفید یا کرکی پاسخ کمی به درمان می دهند.

امروزه با جدیدترین دستگاه های نسل برترِ E-Light که با استفاده‏ همزمان از دو انرژی نور IPL و رادیوفرکانس در تابش، توانسته‏ اند نتایج درخشانی را در حذف انواع موهای زائد سیاه، کُرکی، بلوند و سفید ارایه دهند. بدون شک امروزه بهترین روش حذف انواع مختلف موها استفاده از E-Lightاست.

برای اثر بخشی بهتر درمان بهتر است از هرگونه موم انداختن، بند انداختن، الکترولیز یا کندن موها حداقل یک ماه قبل از لیزرتراپی خودداری گردد. البته بهتر است چند ساعت قبل از لیزر موهای زائذ با تیغ تراشیده شود و سپس لیزر گردد زیرا موهای بلند باعث آسیب به پوست و سوزاندن آن در هنگام استفاده ازلیزر خواهد شد.

بهترین پاسخ درمانی مربوط به افرادی است که موهای تیره و ضخیم در زمینه یک پوست روشن دارند.

معمولا افرادی که موهای کرکی و نرم دارند یا پوست سبزه و تیره دارند نیاز به تعداد جلسات بیشتری به منظور از بین بردن موها دارند

یکی از مهمترین مواردی که باید بررسی گردد وجود اختلالات هورمونی است مثل نامنظمی سيكل قاعدگي، ریزش موی سر، جوشهای مكرر صورت و سابقه نازایی. در این موارد معمولا تعداد جلسات لیزر درمانی بسیار طولانی تر خواهد بود.

فواصل بین درمان حداقل 6 هفته است. حداقل تعداد جلسات برای درمان و از بین بردن موهای زائد 4 جلسه است. البته تاثیرات درمان بعد از اولین جلسه مشهود خواهد بود. در 70 درصد موارد بعد از 4 جلسه درمان دیگر نیازی به ادامه درمان وجود ندارد. البته در 25 درصد موارد ممکن است تا دو سال نیز نیاز به جلسات لیزر تراپی برای از بین بردن موهای زائد وجود داشته باشد. در 5 درصد موارد نیز این مدت بسیار طولانی خواهد بود و حداقل هر 3 تا 6 ماه یکبار نیاز به لیزرتراپی وجود دارد.

علائم تأثیر لیزر روی موهای زائد چیست؟

  1. كاهش تعداد موها
  2. كاهش سرعت رشد
  3. نازك شدن موها
  4. كمرنگ تر شدن موها كه همه اینها منجر به طبیعی تر شدن منظره محل درمان می شود
امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین