تماس با ما خانه
RSS

به گزارش مهر، شرکت های مطرح در حوزه ساخت رایانه های شخصی با رقابت بر سر کاهش قطر لپ تاپ های خود با یکدیگر رقابت جدی را آغاز کرده اند. برای مثال شرکت اپل با ساخت آخرین مدل لپ تاپ مک بوک خود به ضخامت ۱۳.۱ میلیمتر و شرکت اچ پی هم با ساخت لپ تاپ ۱۰.۴ میلیمتری پا به عرصه این رقابت گذاشته اند.
۹۵-۰۲-۳jnews42144
شرکت Asus هم در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان جدیدترین لپ تاپ خود با نام ZenBook ۳ در معرض دید همگان قرار داد. این لپ تاپ به ضخامت ۱۱.۹ میلیمتر است.

وزن  ZenBook ۳ از آخرین مدل لپ تاپ مک بوک اپل ۱۰ گرم سبک تر و قطر آن ۱.۵ میلیمتر باریک تر از مک بوک است.

بدنه محصول جدید ایسوز از آلیاژ آلمینیومی ساخته شده که در صنعت هوا و فضا از آن استفاده می شود که این امر باعث افزایش مقاومت ۵۰ درصدی آن نسبت به سایر لپ تاپ های موجود در بازار می شود.

صفحه نمایشگر این لپ تاپ ۱۲.۵ اینچ،  وضوح آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و دارای صفحه Gorilla Glass ۴ است.

حاشیه دور صفحه نمایشگر به ۷.۶ میلیمتر کاهش یافته تا نسبت صفحه به بدنه ۸۲ درصد افزایش یابد.

صفحه نمایشگر ZenBook ۳ دارای زاویه دید ۱۷۸ درجه ای است و از آخرین نسل پردازشگر i۷ برخوردار و دارای حافظه رم ۱۶ گیگاباتی و SSD یک تراباتی است.

در لپ تاپ های جدید محصول ایسوز، سیستم خنک کننده ای وجود دارد که از یک فن پلیمری کریستال مایع به قطر ۳ دهم میلیمتر و یک لوله گرما با آلیاژ مس برای خارج کردن حرارت دستگاه استفاده می شود.

باتری این لپ تاپ ۴۰ Wh لیتیوم پلیمر است که می تواند تا ۹ ساعت شارژ داشته باشد.

در ZenBook ۳ درگاه USB-C برای انجام سریع شارژ وجود دارد که ظرف مدت ۴۹ دقیقه می توان ۶۰ درصد باتری را شارژ کرد.

لپ تاپ های جدید ایسوز در سه رنگ آبی، خاکستری و رز گلد عرضه شده اند و قیمت آنها از ۹۹۹ دلار تا یک هزار و ۹۹۹ دلار با توجه به نوع حافظه و سیستم پردازشگر متفاوت است.

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین