تماس با ما خانه
RSS

کیف نجات‌دهنده MTS که توسط موسسه آموزش نیرو ساخته شده،‌ دارای طراحی نامحسوس است. اگرچه وزنش در بخش سنگین آن 3.6 کیلوگرم است، اما در حقیقت یک کیف لپ‌تاپ دارای طرف نرمی است که براحتی رایانه شخصی کاربر را حمل کرده و حتی در صورت نیاز می‌توان در آن اسلحه حمل کرد. تنها تفاوت آن، قابلیت باز شدن این کیف ظرف چند ثانیه به شکل یک سپر یک متری است که داخل آن با کولار چند لایه پر شده است.

4-16-2015 7-08-06 PM

به گفته سازندگان، نجات دهنده MTS از سطح حفاظت IIIA برخوردار بوده که می‌تواند در برابر چندین شلیک گلوله از اسلحه‌های تفنگ دستی، تپانچه و مسلسل دستی دوام آورده و همچنین ضربات چماق، چاقو و حملات دیگر را با استفاده از یک پد شوک و ماده Kydex داخلی دفع کند.

این کیف همچنین از یک جیب برای یک دیسک تفنگ انتخابی Savior سطح سه برای حمل تفنگ برخوردار است.

بخش خارجی این کیف از نایلون سبک سه کوک بالستیک 1680 دنیر ساخته شده که در برابر آب و جذب مقاوم است. علاوه بر آن، این کیف دارای بند شانه‌ای بوده از این رو می‌توان آن را روی دوش حمل کرد. از دیگر ویژگیهای نجات‌دهنده MTS می‌توان به چسب ولکرو اشاره کرد که می‌تواند کارت‌های شناسایی پلیس و نیروی امینی را زیر آن قرار داد.

به گفته سازندگان، کیف نجات‌دهنده می‌تواند برای حفاظت‌های اجرایی و شخصی، دفاع از خانه، امنیت محل کار، اجرای قانون و حفظ امدادرسانان مورد استفاده قرار بگیرد. این کیف به رنگهای سیاه و سفید عرضه شده و هزینه آن 899 دلار است که در کنار آن، شرکت به ارائه دوره آموزشی و صدور گواهینامه می‌پردازد. 

 

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین