تماس با ما خانه
RSS

چگونه به عنوان یک زن خانه دار درآمد داشته باشیم خانه دار بودن به این معنا نیست که محکوم به کسب درآمد پایین یا صفر هستید و بسیاری از زنان خانه دار با فروش محصولات به صورت آنلاین یا روش های دیگر درآمد قابل توجهی کسب می کنند. با ظهور اینترنت، زنان بیشتر و بیشتری قادر به عرضه ی محصولات و کسب درآمد از مهارت ها و توانایی خود از طریق وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی هستند.

hou16147

اگر شما هم یک خانم خانه دار هستید و دوست دارید در خانه در کنار وظایف زنانه تان شغلی داشته باشید، به پیشنهاداتی که در اینجا به شما ارائه می کنیم توجه کنید:

وبلاگ نویسی برای کسب درآمد خانم های خانه دار

از مزایای عصر تکنولوژی که خیرش به خانم های خانه دار هم می رسد. اگر دستی به نویسندگی دارید و با کیفیت وبلاگ نویسی تا حدودی آشنا هستید، این شغل می تواند برای شما ایده آل باشد. هر روزه آگهی های فراوانی برای استخدام وبلاگ نویس در اینترنت ارائه می شود. شما می توانید مشغول به انجام این کار شوید و در کنار داشتن یک شغل لذتبخش از درآمدی مکفی برخوردار شوید. همچنین می توانید خودتان وبلاگ بسازید تا بتدریج بازدیدکننده پیدا کنید و بتوانید آگهی های تبلیغ را به وبلاگ تان جذب کنید.

نویسندگی برای کسب درآمد خانم های خانه دار

نوشتن داستان، مقاله، نمایشنامه، گزارش و سایر موارد در دنیای نشریات امروزه طرفداران بسیاری دارد و اگر شما معلومات و قلم خوبی داشته باشید، می توانید براحتی وارد این عرصه شوید. نویسندگی دنیای زیبا و آرامش بخش مخصوص به خود را دارد و به یک خانم خانه دار امکان ترقی خواهد داد.

مهارت های خود را ارزیابی کنید: سفر شما برای کسب درآمد بیشتر با نگاهی به چیزهایی که از آن لذت می برید آغاز می شود. اغلب، علاقه را می توان به درآمد تبدیل کرد، به خصوص اگر با مهارت و یا تجربه همراه شود. به عنوان مثال، ممکن است از پخت و پز، ورزش، نوشتن، ریاضیات، تعمیر خودرو، یا باغبانی لذت ببرید. این ها همه می توانند به فرصتی برای کسب درآمد تبدیل شوند. علایق را بررسی کنید و مواردی را که قابل اجرایی شدن هستند علامت بزنید.

کارهای هنری برای کسب درآمد خانم ها خانه دار

خیاطی، بافتنی، قالی بافی، چرم دوزی، گلسازی، مجسمه سازی و…، هریک به نحوی می توانند درآمدزا باشند. اما پیش از آن که اقدام به یادگیری یک هنر برای کسب درآمد در آینده کنید، راجع به آن تحقیقی داشته باشید که در آینده تا چه اندازه می تواند برای شما درآمدزا باشد. زمانی در خانه ها وسایل گرمایشی مانند الان پیدا نمی شد و خانم های بافنده می توانستند درآمد خوبی از شغلشان کسب کنند. اما امروزه اوضاع تقاضای بافتنی تا حدودی تغییر کرده است. شاید در دوره ما دوخت کیف و کفش بتواند شغلی خوب محسوب شود و شما مدل هایی آماده کنید که در ویترین هیچ مغازه ای پیدا نشود.

تجربه های قبلی خود را ارزیابی کنید: نگاهی به تجربه های قبلی راه بسیار خوبی برای کشف فرصت های درآمد زایی است. این تجربه ها می توانند شامل اشتغال، دوره های آموزشی، فعالیت های زمان فراغت، یا هر چیز دیگری که انجام داده اید باشد. تجربه ها و علایق خود را بررسی کنید و گزینه را که هم به آن علاقه دارید و هم تجربه ی کافی در آن دارید انتخاب کنید.

تدریس برای درآمد خانم های خانه دار

مطمئنا در برخی دروس مدرسه تبحر دارید. کتاب هایی که در حال حاضر تدریس می شود را مطالعه کنید و به تدریس بپردازید. مبلغ مناسب و کیفیت کار بالا ضامن داشتن مشتریان دائم خواهد بود.

برای برقراری تعادل بین کار و مسئولیت های خانه برنامه ریزی کنید: خانه دار بودن مستلزم انجام کارهای زیادی است و بسیاری آن را یک کار تمام وقت درنظر می گیرند.اختصاص زمان برای کسب درامد به معنی دوری از مسئولیت های خانه است. به مصرف زمان خود در منزل دقت کنید و ببینید برای یافتن زمان خالی چه کارهایی را می توانید رها کنید. برای مثال شاید چندین ساعت را به تمیز کردن اختصاص می دهید. به راهی برای کمتر کردن زمان تمیز کردن و یا سپردن مسئولیت آن به دیگران فکر کنید. مراقبت از کودکان نیز بسیار وقت گیر است. بسته به کار مورد نظرتان، می توانید مهدکودک یا کمک گرفتن از یک آشنا را به مدت چند ساعت در روز انتخاب کنید.

در ادامه چند پیشنهاد برای خانم های خانه دار می اید اما خود را به این موارد محدود نکنید. کارهای زیادی وجود دارند که بر اساس علاقه ی شما می توانند در خانه انجام شوند:

آشپزی هم یکی از راه های کسب درامد برای خانم ها خانه دار است

یک خانم آشپز خوب براحتی می تواند مشتریان فراوان برای مهمانی ها پیدا کند. همچنین می توانید با پختن شیرینی های خانگی که به مراتب جالب تر و خوشمزه تر از نمونه های موجود در بازار هستند، کسب درآمد کنید. در کنار آن آماده کردن ترشی، شور، مربا، رب خانگی و محصولاتی از این قبیل را از یاد نبرید.

نگهداری از فرزند سایرین: اگر در حال حاضر مادر هستید، گنجینه ای از تجربه و مهارت محسوب می شوید که برای والدین شاغل مفید است. بسیاری از والدین به دنبال راهی برای نگهداری کوتاه مدت از کودکان خود هستند اما مهدکودک ها اغلب گران هستند و یا بابت نحوه ی برخورد با کودک در آنجا نگران هستند. به احتمال زیاد می توانید خانواده ای را بیابید که تنها لازم است چند ساعت در روز از فرزندشان مراقبت کنید و در عین حال درآمد مناسبی داشته باشید. می توانید از وب سایت های تبلیغاتی یا کانال ها و گروه های درون شبکه های اجتماعی برای تبلیغات خود استفاده کنید.

فروش برای کسب درآمد خانم های خانه دار

می توانید پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی یا هر چیز دیگر را با قیمت مناسب تری در منزل تان بفروشید. شما می توانید بازاریاب شوید یا این که فروشنده اجناس خودتان باشید.

معلم آنلاین و یا خانگی شوید: اگر هر گونه دانش تخصصی دارید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. ایام امتحانات و ایام تابستان برای مطالعه ی کنکور مناسب ترین زمان برای تبلیغ تدریس خصوصی است. سعی کنید تخفیف هایی در نظر بگیرید. برای مثال بگویید اگر با خود شاگرد دیگری را نیز به کلاس بیاورند ده درصد از هزینه را برای معرف کسر خواهید کرد. بدین صورت می توانید هر روز به تعداد شاگردهای خود اضافه می کنید.

محصولات دست ساز درست کنید: اگر می توانید چیزی با ارزش درست کنید، حتما می توانید آن را به فروش هم برسانید. ایده ها در این زمینه بی پایان هستند، و می تواند شامل چیزهایی مانند غذا، عکس، هنر و صنایع دستی، لباس، و تقریبا هر چیز دیگری باشد. اگر قادر به ساخت چیزی هستید، چالش اصلی نحوه ی فروش آن است. شبکه های اجتماعی راه بسیار خوبی برای تبلیغ است. علاوه بر این، ایجاد یک صفحه در فیس بوک یا اینستاگرام برای کسب و کارتان و کمک گرفتن از دوستان در معرفی آن شیوه ی خوبی است. در عین حال می توانید با مغازه های فروش محصول خودتان صحبت کنید و از انها در فروش محصولات کمک بگیرید.

پرورش گل و گیاه برای کسب درآمد خانم های خانه دار

اگر فضای کافی دارید، انجام این کار را نیز در برنامه هایتان بگنجانید. پرورش گل و گیاه هزینه چندانی لازم ندارد و آنچه می خواهد عشق و صبوری است. در این زمینه تحقیق کنید یا در کلاس های رایگان پرورش گل و گیاه که در بسیاری از پارک ها برگزار می شود شرکت کنید و روش مناسب را یاد بگیرید.

ده ها فرصت شغلی دیگر برای بانوان خانه دار وجود دارد که با کمی پرس و جو می توانید به آنها دست یابید. راجع به آینده شغلی تحقیق کنید و در اولین فرصت دست به کار شوید. قرار نیست اگر شما مسئولیت خانه داری و رسیدگی به همسر و فرزندان را دارید، از استعدادهای نهفته وجودتان بگذرید. یک بانو، صندوقچه گنجی از انواع توانایی هاست و شما می توانید با کمی درایت همه آنها را بروز دهید. موفق باشید!

به مد بازار توجه کنید: امروزه جشن ها و صنایع دستی جدیدی مد شده اند که شما می توانید از آنها درآمد زایی کنید. برای مثال جشن دندونی جشنی است که برای رویش اولین دندان کودک گرفته می شود. می توانید با نمد گیفت های کوچکی به شکل دندان درست کنید و به خانواده ها یا سیسمونی فروشی ها بفروشید. لوازم های تزئینی برای جشن سیسمونی هم گزینه ی خوبی هستند، برای مثال درست کردن ریسه ی اسم کودک. می توانید هنرهای جدیدی یاد بگیرید و درآمد زایی کنید. برای مثال میناکوبی هنری است که می توانید در یک جلسه فرابگیرید و هر بار از کارگاه های صنایع دستی مواد اولیه را بگیرید و پس از ساخت محصول مورد نظر به آنها بفروشید.

بازاریابی آنلاین کنید: امروزه بازاریابی بسیار رایج شده و شرکت ها ترجیح می دهند علاوه بر فروش محصولات خود در فروشگاه ها از مشتریان نیز در فروش کمک بگیرند. شرکت یا مسئول امور بازاریابی یک برند مجاز را بیابید. با دریافت آموزش های کوتاه مدت و اغلب رایگان از طرف شرکت می توانید در خانه محصولات آنها را بفروشید یا اگر تمایل داشتید به صورت مجازی برای مشتریان دیگر به هر شهری پست کنید. شرکت در ازای هر فروش مقدار معینی پورسانت به شما می پردازد.

در کسب و کار همسرتان وارد شوید: یکی از سریع ترین راه های کسب درآمد کمک گرفتن از همسرتان است. دیگر نیازی به تحقیق و صحبت با افراد مختلف نیست. او بیش از نیمی از مسیر از یافتن منابع فروش عمده تا نوع کالا را پیموده و شما تنها لازم است در قسمت فروش استخدام شوید. البته همه ی اینها مستلزم ان است که همسرتان شغلی آزاد و محصولی قابل فروش به صورت خانگی یا آنلاین داشته باشد. در غیر این صورت به پدر، برادر و دیگر آشنایان مورد اعتماد فکر کنید.

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین