تماس با ما خانه
RSS
جهت نمایش تصاویر در اندازه واقعی ، روی آنها کلیک کنید!

ست کردن لباس یکی از اصول اصلی شیک پوشی است. یکی از رنگ هایی که در ست کردن لباس مورد استفاده قرار می گیرد رنگ های خنثی است و  تنها نکته مهم اصول ست کردن لباس با رنگ های خنثی است.
از رنگ های خنثی در ست کردن لباس چگونه استفاده کنیم ؟
در لباس های مردانه رنگ همیشه مورد بحث و جدل بوده. بعضی مردها به این افتخار می کنند که همیشه به سمت رنگ های سنگین تمایل دارند و برخی نیز به خود سخت نمی گیرند همه چیز استفاده می کنند.
در این میان رنگ هایی هستند که همیشه تکیه گاه لباس های مردانه بود و هر دو گروه با استفاده شان مشکلی ندارند این رنگ ها مشکی، سفید، خاکستری، و بژ هستند. تا چندی پیش این رنگ ها را به عنوان مکمل هایی می شناختند که می شود با بیشتر رنگ ها ترکیب شان کرد. اما به تازگی آنها وارد مرکز توجه شده اند.
فکر می کنید این برای کمد لباستان چه معنایی می تواند داشته باشد؟ رنگ های خنثی دیگر نقش مکمل ندارند، بلکه در مرکز توجه قرار دارند. ما کار را برایتان ساده کردیم می خواهیم چهار راه اصلی استفاده از این رنگ ها و اینکه امسال باید چه لباس هایی در کمدتان داشته باشید را به شما معرفی کنیم.

رنگ های خنثی یعنی چه؟
رنگ های خنثی غیر رنگ هایی هستند که در چرخه سنتی رنگ نمی توانید پیدایشان کنید و عبارتند از مشکی، سفید، خاکستری و رنگ های زمینی روشن مانند خاکی.

سر تا پا مشکی
مشکی را دیگر رنگ نوجوانان ناسازگار یا مراسم عزاداری ندانید، هر مردی باید در کمد خود یک دست کامل لباس مشکی داشته باشد چون این رنگ یک قهرمان است – لاغر نشانتان می دهد، برای ترکیب کردنش نیازی به فکر کردن ندارید و در هر فصلی می تواند با لباسهای دیگرتان استفاده شود.
برای شروع می توانید با یک کت یا کاپشن چرم مشکی، یک شلوار جذاب و تی شرتی یقه گرد شروع کنید. وقتی تمام این موارد را داشته باشید علاوه بر اینکه می توانید با هم بپوشیدشان دستتان باز است که هر کدام را با دیگر لباس ها ترکیب کنید.
اگر از طرفداران کت و شلوار هستید هم باید بگویم هیچکس از داشتن یک دست کت و شلوار مشکی پشیمان نبوده!
انتخاب لباس هایتان هر نوعی که باشد به کفش هم حتما نیاز پیدا خواهید کرد. در صورتی که کت و شلوار را انتخاب کردید که خب تکلیف مشخص است باید به دنبال یک جفت کفش رسمی مشکی باشید. اما اگر لباس هایتان اسپرت است می توانید روی انواع کفش های آدیداس، نایکی ایر یا دیگر کفش های ساق کوتاه حساب کنید.

می توانید از لباس های سرتا پا مشکی برای ست کردن استفاده کنید
رنگ های زمینی
در بحث تک رنگ پوشیدن سیاه و سفید اولین رنگ های خنثی هستند که مورد استفاده قرار می گیرند، در رتبه دوم رنگ های زمینی هستند. رنگ های زمینی از خاکی گرفته تا حنایی همگی می توانند در زمینه تک رنگ بسیار خوب عمل کنند. با اینکه رنگ های زمینی بیشتر مناسب فصل پاییز هستند اما هیچ دلیلی ندارد که آنها را در تمام طول سال استفاده نکنید.
با سردتر شدن هوا طیف های روشن تر قهوه ای، سبز و نارنجی برای استفاده در لایه های لباسی که می پوشیم به کار می آیند. این رنگ ها پوستتان را گرم جلوه می دهند و تقریبا همه کاره هستند چون از اداره تا یک میهمانی مورد استفاده دارند.
اگر دوست ندارید خیلی هم تیپتان خاکی به نظر بیاید می توانید در کنار رنگ های خنثی زمینی از رنگ های غنی مانند نارنجی سوخته، خردلی و طیف های مختلف آبی نیز استفاده کنید. برای مثال می توانید یک لباس پشمی کشباف به رنگ زیتونی یا قهوه ای کم رنگ را با کتی به رنگ آبی دریایی ترکیب کنید.

رنگ های زمینی بیشتر مناسب فصل پاییز هستند
سر تا پا سفید
اینجاست که کار کمی سخت می شود. برای اینکه سر تا پا سفید لباس بپوشید کافیست در انتخاب هایتان کمی اشتباه کنید تا همه چیز بر علیه تان شود.
در این مورد فقط بافت لباس ها نیست که باید درست انتخاب شود بلکه رنگ نیز تاثیر دارد. رنگ عاجی و طیف های خامه ای نیز جز خانواده سفید هستند. چنین رنگ هایی کمک می کنند پوستتان گرم شود و ظاهری بی روح نداشته باشید. مثلا می توانید شلواری سفید با یک تی شرت یقه دار، یقه گرد یا یقه هفت خامه ای رنگ استفاده کنید. این رنگ ها را شب و روز می توانید استفاده کنید فقط باید مواظب کثیف نشدنشان باشید.
وقتی از رنگ سفید در لباس استفاده می کنید سعی کنید پارچه های سبک مانند کتان، پنبه یا ترکیبی از هر دو را به کار ببرید. همچنین فراموش نکنید استفاده از این رنگ برای کل لباس ها بیشتر به کسانی توصیه می شود که کمی رنگ پوستشان تیره است.

وقتی از رنگ سفید در لباس استفاده می کنید از پارچه های سبک مانند کتان، پنبه و… به کار ببرید

 

خاکستری روی خاکستری

خاکستری را بیشتر مردانی استفاده می کنند که می خواهند ظاهری مدرن و اسپرت داشته باشند. اینجا به شما خواهم گفت که چگونه بیشترین استفاده از رنگ خاکستری را بکنید.
خاکستری زغالی و سنگی بهترین کاربرد را برای نیمه پایین بدن دارند. توصیه می شود از طیف های تیره تر خاکستری برای شلوار و از طیف های روشنتر آن برای بالا تنه استفاده کنید. چنین استفاده ای زمان بردار نیست همچنین بسیار شیک و کلاسیک است. دوستانی که بیشتر محافظه کار هستند می توانند از خاکستری به شکل بافت و یا پیراهن زیر کت استفاده کنند.

 

خاکستری زغالی و سنگی بهترین کاربرد را برای نیمه پایین بدن دارند
منبع : bedunim.ir

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین