تماس با ما خانه
RSS

چشم نقش اساسی در زیبایی صورت شما ایفا می‌کند. پس بهتر است به این زیبایی اهمیت بیشتری بدهید. اولین چیزی که شما در نگاه اول در صورت هر فردی می بینید، چشم‌ها هستند چون چشم‌ها شما را از دیگران متمایز می‌کنند.
ar4-5501
به راحتی می‌توان چشم‌ها را از آن چیزی که هست زیباتر کرد. مژه، پلک، زیر چشم‌ها، فاصله بین ابروها و چشم و حتی گوشه‌های چشم در آرایش نقش اساسی را ایفا می‌کنند اما برای یک فرد تازه‌کار، زیباسازی چشم‌ها کار ساده‌ای نیست؛ پس بهتر است فوت و فن‌های جدیدی را یاد بگیرید و البته از ظاهر زیباتر استقبال کنید. با روش‌های زیباسازی چشم‌ها آشنا شوید.

راه‌حلی بدون درد برای برداشتن ابروها
درست برداشتن ابروها شما را آراسته‌تر، جذاب‌تر و پرطراوت نشان می‌دهد. برای به حداقل رساندن درد ناشی از برداشتن ابروها بعد از حمام و دوش گرفتن ابروهای‌تان را حالت دهید. آب کمک می‌کند که ابروها با درد کمتری برداشته شوند.

چشم‌ها را با آرایش درشت‌تر نشان دهید
اگر شما هم می‌خواهید چشم‌های درشت‌تر و سرحال‌تر داشته باشید، نیاز نیست تکنیک‌های پیچیده‌ای به کار بگیرید و حتی پشت پلکتان را زیاد سایه بزنید. حتما مطمئن شوید که از روز قبل آرایشی روی چشمتان نباشد. قبل از اینکه بخواهید ریمیل بزنید حتما از فر مژه استفاده کنید تا مژه های‌تان به زیبایی حالت بگیرد؛ سپس ریمیل را در چند نوبت روی مژه‌هایتان بزنید، تا چشم‌هایتان درشت‌تر به نظر بیاید. برای نتیجه بهتر همیشه بلافاصله بعد از حمام از فرمژه استفاده کنید.

کانسیلر مخمل پشت چشم
کانسیلرها در نگاه اول بسیار ساده و شاید غیرقابل استفاده بیایند ولی این طور نیست چون همین کانسیلرها هستند که پشت چشم شما را بستری صاف و آماده برای یک آرایش بی‌نقص می‌کنند. بعضی از خانم‌ها پوست پلکشان شیشه‌ایی است یا بهتر است بگوییم مویرگ‌های ریز از روی پوستشان کاملا معلوم است؛ در نتیجه  کانسیلرها کمک می‌کنند تا پشت پلک  محیطی صاف برای آرایش شود و سایه راحت‌تر روی آن بخوابد.

چشم‌ها را با آرایش درشت‌تر نشان دهید

از دو نوع ریمیل برای آرایش چشم‌های‌تان استفاده کنید
اگر می‌خواهید مژه‌هایی رویایی داشته باشید به این نکات توجه کنید. برای اینکه حالت‌دهی مژه‌های‌تان در مدت‌زمان بیشتری ماندگار بماند از دو نوع ریمل استفاده کنید ۱) ریمل‌های بلندکننده ۲) ریمل‌های پر پشت‌کننده؛ البته بعضی از ریمل‌ها هر دو خاصیت را با هم در یک ریمل دارا هستند.

خط چشم مناسب با رنگ چشم های‌تان بزنید
بیشتر اوقات همه ما از خط چشم‌های سیاه و سفید کلاسیک استفاده می‌کنیم و نمی‌خواهیم این ایده قدیمی را تغییر دهیم. بنابراین بهتر است راه های جدید را برای زیباتر شدن امتحان کنید. شکستن مرزها هیچ ضرری ندارد. اگر می‌خواهید چشم‌های مدرن داشته باشید از خط چشم‌های هم‌رنگ با رنگ چشم‌های‌تان استفاده کنید. این کار چشم‌های شما را متفاوت می‌کند.

نوارهایی برای آرایش تمیزتر
هنگامی که می‌خواهید سایه زدن را شروع کنید. بهتر است از اول عواقب کار را مد نظر داشته باشید. چون سایه امکان ریزش بر زیر چشم را دارد. پس بهتر است زیر چشم نوار چسب دار کوچکی قرار دهید تا سایه‌ها روی آن بریزد. هنگامی که کارتان تمام شد به راحتی نوار را بردارید.

منبع : مجله زندگی ایده آل

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین