تماس با ما خانه
RSS

ترکیبات شامپو گیاهی بدن :
سدر، مورد و حنا

طرز تهیه شامپو گیاهی بدن خانگی :
سدر نیم کیلو، مورد ۳۵۰ تا ۴۵۰ گرم، حنا ۵۰ تا ۱۵۰ گرم. مواد مذکور را باهم مخلوط و هنگام حمام حدود یک لیوان آن را برداشته و با سرکه یا آب لیمو و کمى آب و دو سه قاشق روغن زیتون یا کنجد مخلوط و بدن را با آن بیالایند و با کیسه نخى لیف بکشند و بدن را نیم ساعت بعد بشویند.

اگر نرم‏تر مى ‏خواهید یک‏صد گرم اسفرزه به اجزاء آن اضافه کنید. زرده تخم‏ مرغ و یا ژل طبیعى کتیرا را هم براى لطافت بیشتر پوست مى‏ توانید هنگام مصرف به شامپو گیاهی بدن اضافه کنید. پوست از این شامپو گیاهی بدن براى تغذیه سلول‏هاى خود استفاده مى‏ کند. چه شوینده خوبى است این شامپو گیاهی بدن طب اسلامى که واقعا مى‏ تواند به‏ عنوان بهترین شوینده در دنیا مطرح شود.

شامپو و صابون‏ها و سایر مواد شوینده شیمیایى باید حذف شود چراکه بتدریج آثار منفى خود را بر سلامتى بدن آشکار مى‏ کنند.

خواص شامپو گیاهی خانگی بدن:
– این شامپو گیاهی خانگی بدن است که کبد را پاک مى ‏کند گرچه از روى پوست باشد. قلب را صفا مى‏ دهد و حافظه را تقویت مى ‏کند و پوست را ضد عفونى و لطیف مى‏ کند.

– شامپو گیاهی بدن مسامات را مى‏ گشاید و گرماى بدن را بسمت پوست مى‏ راند تا جریان هواى خنک و فرح بخش میان احشاء داخلى بدن و بیرون برقرار گردد.

– شامپو گیاهی بدن التهاب و مواد خارش‏ آور و قارچ‏ هاى چسبیده به پوست را پاک و پوست بدن و صورت را جوان و زیبایى آن را چند برابر مى ‏کند.

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین