تماس با ما خانه
RSS

با استفاده از گزينه Reset، فايرفاکس يک پروفايل جديد براي شما تشکيل مي دهد اما تمام بوکمارک ها، تاريخچه، رمزهاي ذخيره شده و کوکي ها را به آن منتقل خواهد کرد ولي بايد قيد افزونه هاي نصب شده، تم ها و موتورهاي جست وجو را بزنيد.

 z (4)

استفاده از امکان Reset: با استفاده از گزينه Reset، فايرفاکس يک پروفايل جديد براي شما تشکيل مي دهد اما تمام بوکمارک ها، تاريخچه، رمزهاي ذخيره شده و کوکي ها را به آن منتقل خواهد کرد ولي بايد قيد افزونه هاي نصب شده، تم ها و موتورهاي جست وجو را بزنيد.

براي ريست کردن فايرفاکس به منوي آن برويد و از منوي Help گزينه Troubleshooting Information را انتخاب کنيد. در صفحه باز شده روي گزينه Reset Firefox کليک کنيد. اين کار به احتمال زياد مشکل شما را حل خواهد کرد.

اما اگر پس از نصب افزونه ها دوباره فايرفاکس دچار خرابي شد، مطمئنا اشکال از يکي از افزونه هاست. پس يک بار ديگر فايرفاکس را ريست کنيد و براي پيدا کردن افزونه داراي مشکل، افزونه ها را يکي يکي نصب کنيد.

 

به دنبال بدافزارها بگرديد: يکي از دلايل خرابي فايرفاکس مي تواند وجود بدافزارها و ويروس ها باشد؛ پس بهتر است رايانه خود را با يک آنتي ويروس اسکن کنيد.

آپديت نرم افزار: آپديت نبودن Add-on ها يکي از شايع ترين دلايل خرابي هاست، پس قبل از جنگيدن با خود و مرورگر اول افزونه ها را آپديت کنيد. براي آپديت کردن آن ها به منوي فايرفاکس برويد و روي Add-on کليک و سپس تب Extensions را انتخاب کنيد. روي آيکن ابزار کليک و گزينه Check for updates را انتخاب کنيد تا آپديت افزونه هايي که آپديت نيستند، پيدا شوند و سپس آن آپديت ها را نصب کنيد.

 

باشگاه خبرنگاران

 

امتیاز شما به این مطلب :

comment rss - Trackback

  1. sam گفت:

    یک افزونه روی فایر فاکس من نصب شده به اسم ads که هر سایت جدیدر رو که میرم یک دفعه یک سایت دیگه ای باز می کنه و برای خودش همین جور پاپ آپ باز می کنه.باید فایر فاکسم رو ریست کنم؟

    • مدیر سایت گفت:

      سلام. اول اون افزونه رو حذف کنید و اگر مشکل حل نشد فایرفاکس رو مجدد نصب کنید و اگر باز هم مشکلی بود ، نشان دهنده این هست که سیستم شما ویروسی شده !

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین