تماس با ما خانه
RSS
جهت نمایش تصاویر در اندازه واقعی ، روی آنها کلیک کنید!

سال ۲۰۱۸ سالی است پر از مدهای زیبا و چشمگیر که از حالا باید به فکر تغییر دادن سبک و مدل لباس هایتان به آن سمت باشید. ببینیم چه مدل لباس، رنگ ها و پارچه هایی در سال جدید اولویت بیشتری دارند؟ چه مدل هایی جایگاه خودشان را در سال جدید هم حفظ کرده اند، و مد جدید اکسسوری ها چیست؟ سوال ها زیاد هستند اما نگران نباشید هر آن چه باید درباره مدهای جدید سال ۲۰۱۸ بدانید در این مطلب آورده ایم.

کت و شلوار

بله در سال ۲۰۱۸ خانم ها در کت و شلوار جذاب تر به نظر می رسند. زن ها به دنبال لباس هایی هستند که اعتماد به نفس بیشتری به آن ها بدهد. کت و شلوار دیگر لباس مخصوص آقایان نیست بلکه خانم ها در مناسبت های مختلف این سبک لباس را انتخاب می کنند.

در سال ۲۰۱۸ خانم ها در کت و شلوار جذاب تر به نظر می رسند

مینیمالیسم هندسی

اشکال خشک و سرد در مد به خصوص در اکسسوری ها بسیار تاثیرگذار هستند. بنابراین در مد امسال اشکال هندسی نقش بسیار مهمی دارند. از بین این اشکال فرم شش ضلعی در مد امسال رواج پیدا کرده اند و همینطور در جواهرات و دکور. بنابراین جواهرات، عینک و کیف های زیادی به این شکل در مد امسال به چشم می خورد.

جواهرات، عینک و کیف های زیادی به شکل اشکال هندسی در مد امسال به چشم می خورد

جین روی جین

یکی از اجناس همیشه مد لباس ها و شلوارهای جین است اما ظاهرا در سال جدید لباس های جین طرفداران بیشتری را نسبت به همیشه دارند. در سال ۲۰۱۸ باید کمی در پوشیدن لباس های جین خلاقیت به خرج داد. در انتخاب رنگ و جنس آن ها. مهم تر از همه این که جین روی جین را هم می توان امتحان کرد. مثل ژاکت و شلوار جین همراه با هم.

در سال ۲۰۱۸ لباس های جین طرفداران بیشتری را نسبت به همیشه دارند

مخمل

لباس های مخملی جایگاه خودشان را در سال ۲۰۱۸ نیز حفظ کرده اند و لباس هایی نیستند که فقط در فصل های سرما طرفدار داشته باشند. این پارچه شیک معمولا در فصل پاییز زیاد به چشم می خورد اما امسال در تمام فصل های سال شانس پوشیدنش را دارید. در فصل بهار پارچه های مخملی کمی نازک تر و کشی تر هستند و در فصل تابستان در رنگ های روشن تر. نپوشیدن لباس های مخملی در تابستان از قوانین تاریخ گذشته دنیای مد است.

در فصل بهار ۲۰۱۸ پارچه های مخملی کمی نازک تر و کشی تر هستند

بنفش

پنتون بنفش را به عنوان رنگ سال انتخاب کرده است بنابراین این رنگ دنیای مد را تحت سلطه خود درآورده است. این رنگ را در فصل های بهار و تابستان در طیف های پاستلی و در فصل های پاییز و زمستان در طیف های تیره تر انتخاب کنید. البته این رنگ صدها تن متفاوت دارد و در قسمت های مختلف لباس ها می توان استفاده کرد. رنگ های دیگری که در بهار ۲۰۱۸ کاربرد زیادی خواهند داشت رنگ های صورتی و اسطوخودوسی هستند. لباس ها و اکسسوری های اسطوخودوسی در کنار رنگ زیبای بنفش ظاهری شیک و جذاب از شما می سازد.

لباس ها و اکسسوری های اسطوخودوسی در کنار رنگ زیبای بنفش ظاهری شیک و جذاب می سازد

طرح های گل درشت

اگر فکر می کنید لباس های طرح گل درشت فقط به مادربزرگ ها اختصاص دارد یا این که فقط برای رومیزی کاربرد دارد پیشنهاد می کنم در دیدگاهتان کمی تجدید نظر کنید. لباس های طرح گل درشت یکی از مدهایی است که در سال جدید طرفداران زیادی خواهد داشت.

لباس های طرح گل درشت یکی از مدهایی است که در سال جدید طرفداران زیادی خواهد داشت

اکسسوری های تیره

در سال جدید تیپ خودتان را با اکسسوری های تیره کامل کنید. حتی اگر تیشرت و شلوار جین و اسنیکرز به تن دارید با اکسسوری های تیره ظاهرتان را شیک تر و جذاب تر کنید. در سال جدید منتظر صندل، عینک آفتابی و کیف های تزئین شده با مروارید، پر و گل باشید.

 

امتیاز شما به این مطلب :

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین