تماس با ما خانه
RSS

1269406512

پس از انتشار ویندوز ۷ بسیاری از برنامه‌ها که پیش از این با ویندوز ایکس‌ پی و ویستا سازگاری کامل داشت، هنگام اجرا روی ویندوز ۷ با مشکل مواجه شد. بسیاری از این نرم‌افزارها با انتشار نسخه‌های جدید تر، این مشکل را رفع کرده و به راحتی در ویندوز ۷ نیز اجرا و مورد استفاده کاربران قرار گرفت، اما برخی از این برنامه‌ها همچنان نسخه جدیدی را منتشر نکرده‌ و کاربران نیز نیازمند استفاده از آنها هستند. برای رفع این مشکل، قابلیتی در ویندوز ۷ گنجانده شده است که به کمک آن می‌ توانید با اعمال تغییراتی در تنظیمات سیستم‌عامل هنگام اجرای برنامه مورد نظر، سازگاری آن نسبت به اجرا در ویندوز ۷ را افزایش داده و از برنامه مورد نظر در این ویندوز استفاده کنید.

چنانچه شما هم برنامه‌ای در اختیار دارید که هنوز هم به اجرای آن در ویندوز ۷ علاقه‌مندید و به‌ دنبال راه حلی برای انجام این کار هستید، می‌ توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

۱‌ـ‌ به کنترل پانل ویندوز بروید و روی گزینه Find and fix problems کلیک کنید. (چنانچه کنترل پانل ویندوز شما به‌صورت کلاسیک است، می‌ توانید روی آیکون Troubleshooting دوبار کلیک کنید)

۲‌ـ‌ در بخش Programs روی گزینه Run programs made for previous versions of Windows کلیک کنید.

۳‌ـ‌ اولین پنجره به‌ نمایش درآمده را با انتخاب گزینه Next طی کنید.

۴‌ـ‌ در این مرحله جستجوی نرم‌افزارهای نصب شده روی سیستم‌عامل، آغاز شده و پس از اتمام عملیات جستجو این فهرست به شما نمایش داده می‌ شود. پس از نمایش فهرست نتایج باید نرم‌افزار موردنظر خود را از فهرست موجود انتخاب کرده و روی گزینه Next کلیک کنید.

۵‌ـ‌ در این مرحله باید روی گزینه Try recommended settings کلیک کرده و منتظر بمانید تا تنظیمات پیشنهادی برای اجرای نرم‌افزار به آن اختصاص یابد.

۶‌ـ‌ حال باید با کلیک روی گزینه Start the program نرم‌افزار را اجرا کرده و در نهایت روی گزینه Next کلیک کنید.

۷‌ـ‌ چنانچه در مرحله ۶ نرم‌افزار بدرستی اجرا شده باشد، باید گزینه Yes, save these settings را در این مرحله انتخاب کنید، در غیر اینصورت با انتخاب گزینه No, Try again باید نسبت به اجرای نرم‌افزار با تنظیمات دیگر اقدام کنید تا بهترین تنظیمات برای اجرای صحیح نرم‌افزار مشخص شود.

امتیاز شما به این مطلب :

comment rss - Trackback

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین